Головна » Файли » Методична скарбничка |
У категорії матеріалів: 40 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Мельничук Л.В., голова м/о вчителів естетично-трудового циклу, основ здоров'я, фізкультури та захисту Вітчизни. Бюлетень №5 "Використання здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі" |
Окунінець Ж.М., голова м/о вчителів природничо-математичних наук. Тема "Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на уроках природничо-математичних наук" |
Стрилюк О.М., голова м/о вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук. Бюлетень №3. Тема "Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" (суспільно-гуманітарні науки) |
З досвіду роботи методичного осередку класних керівників з питання "Реалізація завдань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді". У бюлетені розміщені рекомендації. |
З досвіду роботи вчителя початкових класів Мартинюк В.В. Вправа « Трихвилинне есе». Крісло автора ( вільне письмо) Крок 1. Підсумовуючи прочитаний текст, попросіть дітей написати протягом 3 хвилин те, що спадає їм на думку про прочитаний твір. Крок 2. Попросіть кількох бажаючих прочитати твори для усього класу в « Кріслі автора», яке виставляється посередині класу. Крок 3. Викладання думок на папері не оцінюється щодо граматики та орфографії. Увага дітей зосереджується на вільному потоці думок. Крок 4. Учні мають бути впевнені у своєму праві висловлювати думки вільно, а також у шанобливому ставленні аудиторії до їхніх думок. Крок 5. Усі мають зрозуміти, що існує більше , а ніж одна правильна відповідь на запитання, і що їхні ідеї та способи вирішення є важливими. Крок 6. Використовуйте відкриті запитання, де учні разом з учителем шукають відповіді і шляхи вирішення реальних проблем. Крок 7. Отримавши відгуки на власні думки, учні мають широкі можливості для їх обговорення. |
|
Що таке неуспішність?
|
Пам'ятки для використання в практичній діяльності. |
На допомогу класним керівникам, вчителям-предметникам. |
Головою творчої групи Купчик О.О. підготовлено матеріал для використання в роботі з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі. |