Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Жовтень » 18 » Предмети вивчай - життєвий досвід здобувай! Наставники - для молодих
14:21
Предмети вивчай - життєвий досвід здобувай! Наставники - для молодих

     На виконання річного плану роботи школи на 2015/2016 н.р. з 05 по 09 жовтня в школі був проведений тиждень наставників на тему "Формування життєвої компетентності учнів за допомогою активних та інтерактивних форм і методів навчання". Педагогами-наставниками було проведено 11 відкритих уроків для молодих вчителів.

  Вчитель вищої категорії Купчик О.О. продемонструвала роботу вчителя початкових класів за посібником С.О.Скворцової "Математика" в 3 класі. Формуючи прийоми розумових дій аналізу та синтезу, порівняння, математичні компетентності учнів, вчитель застосувала нестандартну форму проведення уроку - урок збору врожаю знань. Розпочинаючи урок психологічною та поетичною хвилинками, звернула увагу учнів на те, що математика - це наука, що допомагає розв'язати життєві ситуації. З метою активізації діяльності школярів використала гру "Шифрувальник", психологічний тренінг, математичну розминку, математичний диктант, руханку "Зміни місце", дерево розв'язання задач. Учні зібрали "урожай" знань та умінь: усних обчислень, розв'язування задач, роботи з виразами із змінною, геометричних, а також швидкості, каліграфії, уваги, активності, точності мислення, творчих.

  У ході проведення заходів наставниками були продемонстровані цікаві активні форми та методи роботи з учнями, які сприяли формуванню та розвитку життєвих компетентностей учнів, активізації їх пізнавального досвіду:

- Окунінець Ж.М. , урок геометрії, 7-Б клас - вправи "Вибери термін", "Займи позицію", "П'ятихвилинне есе", пояснення прислів'їв та крилатих висловів зі словом "кут", елементи комп'ютерних технологій;

- Кучак Л.М., урок біології, 8-Б клас - неформальне спілкування, вправи "Обгрунтуй твердження", "Склади та поясни термін", "гра "Так-ні", характеристика поняття за літерами, перегляд відеоролика;

- Мартинюк В.В., урок математики, 2-А клас - вправи для парної, колективної та індивідуальної роботи;

- Васюрина Н.М., урок образотворчого мистецтва, 1-Б клас - вправи "Кольорова терапія", робота за зразком, емоційне забарвлення уроку;

-Руденко Л.С., урок зарубіжної літератури, 6-Б клас - психологічна рефлексія "Наш настрій", вправа "Символіка кольорів", інтелектуальне змагання "Хто швидше?", проблемні питання, гра "Інтерв'ю з І.А.Криловим", прослуховування аудіозаписів з метою порівняння, рольова гра "Адвокат", асоціативний ланцюжок, інтерактивні вправи "Мікрофон", "Мозковий штурм".

- Мельничук Л.В., урок трудового навчання, 6 клас - різні форми пізнавальної діяльності учнів : фронтальна, ігрова, групова, індивідуальна;

- Вакулка В.І., урок історії, 8-Б клас - творча вправа "Склади власну легенду", порівняння її з поданою, робота в парах, метод "валізи і кошика";

- Данилюк О.О., урок англійської мови, 5-А клас - використання ТЗН на різних етапах уроку, фронтальна робота з класом, використання методу наочності;

- Романюк Л.В., урок математики, 4-А клас - демонстрація міжпредметних зв'язків. Учні, мандруючи зоряним небом, виконували різні завдання.

- Савка Т.Л., урок фізкультури, 5-А клас - навчальна гра, вправи на розширення рухового досвіду учнів.

   Під час проведення тижня було використано парну форму роботи: наставник-молодий спеціаліст. Після відкритого заходу наставник дав зразок детального самоаналізу уроку, обговорив з молодим спеціалістом структуру уроку відповідно до його типу, форми, методи, засоби, використані на уроці, застеріг від типових помилок, які можуть виникнути в роботі.

 Традиційне проведення тижня наставника дало можливість створити творчу атмосферу в колективі, спонукало молодих спеціалістів до пошуку цікавих  форм роботи зі школярами. Проведені заходи ще раз підтвердили, що через навчальний предмет учні здобувають необхідний для подальшої самореалізації життєвий досвід.

Наталя Саціна, заступник директора

КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

      

Переглядів: 552 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: