Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Методична скарбничка

У категорії матеріалів: 40
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Мельничук Л.В., голова м/о вчителів естетично-трудового циклу, основ здоров'я, фізкультури та захисту Вітчизни. Бюлетень №5 "Використання здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі"

Методична скарбничка | Переглядів: 528 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 08.06.2017 | Коментарі (0)

Окунінець Ж.М., голова м/о вчителів природничо-математичних наук. Тема "Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на уроках природничо-математичних наук"

Методична скарбничка | Переглядів: 491 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 10.04.2017 | Коментарі (0)

Стрилюк О.М., голова м/о вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук. Бюлетень №3. Тема "Впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" (суспільно-гуманітарні науки)

Методична скарбничка | Переглядів: 507 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 07.03.2017 | Коментарі (0)

З досвіду роботи методичного осередку класних керівників з питання "Реалізація завдань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді". У бюлетені розміщені рекомендації.

Методична скарбничка | Переглядів: 594 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 22.01.2017 | Коментарі (0)

З досвіду роботи вчителя початкових класів Мартинюк В.В.

Вправа « Трихвилинне есе». Крісло автора   ( вільне письмо)

Крок 1.

Підсумовуючи прочитаний текст, попросіть дітей написати протягом 3 хвилин те, що спадає їм на думку про прочитаний твір.

Крок 2.

Попросіть кількох бажаючих прочитати твори для усього класу в « Кріслі автора», яке виставляється посередині класу.

Крок 3.

Викладання думок на папері не оцінюється щодо граматики та орфографії. Увага дітей зосереджується на вільному потоці думок.

Крок 4.

Учні мають бути впевнені у своєму праві висловлювати думки вільно, а також у шанобливому ставленні аудиторії до їхніх думок.

Крок 5.

Усі мають зрозуміти, що існує більше , а ніж одна правильна відповідь на запитання, і що їхні ідеї та способи вирішення є важливими.

Крок 6.

Використовуйте відкриті запитання, де учні разом з учителем шукають відповіді і шляхи вирішення реальних проблем.

Крок 7.

Отримавши відгуки на власні думки, учні мають широкі можливості для їх обговорення. 

Методична скарбничка | Переглядів: 605 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 16.11.2016 | Коментарі (0)

«Дитячий колектив – найсильніший засіб виховання, такий могутній, що ним треба користуватися з відомою обережністю. Діти – не дорослі, вони легко збудливі, легко піддаються навіюванню, і жодні крайнощі для них не крайнощі. У дитячому колективі все дозовано, усе з обережністю; вихователь ніколи не має випускати з-під контролю дитячі пристрасті. І колективна думка, яка серед дорослих справедлива, може стати причиною непоправних душевних травм у дітей».                                                                                     В.О.Сухомлинський

Методична скарбничка | Переглядів: 573 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 30.09.2016 | Коментарі (0)

Що таке неуспішність?

  • «Не відповідна нормативним критеріям результативність шкільного навчання, яка виступає наслідком нездатності дитини повноцінно засвоїти навчальний матеріал і виконувати навчальні завдання» (Степанов Сергій Сергійович, психолог).
  • «Неуспішність – це успішність дитини, нижче рівня, що прогнозували на підставі її здібностей» (Керол Бейнбрідж, експерт у питаннях про обдарованих дітей).
Методична скарбничка | Переглядів: 488 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

Пам'ятки для використання в практичній діяльності.

Методична скарбничка | Переглядів: 1709 | Завантажень: 94 | Додав: Умарі | Дата: 01.03.2016 | Коментарі (0)

На допомогу класним керівникам, вчителям-предметникам.

Методична скарбничка | Переглядів: 504 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 17.01.2016 | Коментарі (0)

Головою творчої групи Купчик О.О. підготовлено матеріал для використання в роботі з питань адаптації учнів  5 класу до навчання в основній школі.

Методична скарбничка | Переглядів: 632 | Завантажень: 0 | Додав: Умарі | Дата: 17.01.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40