Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Грудень » 15 » Використання активних методів навчання на уроках математики
16:05
Використання активних методів навчання на уроках математики

 

"Мало знати, потрібно й використовувати.

Мало бажати, потрібно й робити."

Й.В.Гетте

     06 грудня 2016 року на базі КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" відбувся міський семінар вчителів математики на тему "Використання активних методів навчання на уроках математики".

     На початку семінару методист міського методичного кабінету управління освіти Луцької міської ради Фролова Тетяна Геннадіївна зазначила, що "...сучасна зброя вчителя - це активні методи навчання". Розкриваючи сутність поняття "активне навчання", зосередила увагу присутніх на особливостях активного навчання та методах, які вчитель може використати на уроках математики, зокрема методи "Знайомство", "Метод релаксації", "Паперові літаки", "Калейдоскоп", "Від А до Я", "Дерево цілей", "Мозковий штурм" (мозкова атака, брейнстормінг), "Автобусна зупинка", "Мудра порада", "Лист до самого себе", "Коло висновків".

     Голова методичного об'єднання вчителів природничо-математичних наук КЗ "ЛуцькаЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" Окунінець Жанна Миколаївна виділила характерні ознаки активного навчання, рівні активності та ознайомила присутніх з класифікацією методів за характером навчально-пізнавальної діяльності, ступенем активізації, типом діяльності учасників при пошуку вирішення завдань, чисельністю учасників. При проведенні майстер-класу об'єднала учасників у три групи "Знавці". "Мудреці", "Фахівці" та запропонувала для роботи вправи активного навчання, які можна використати на різних етапах уроку: "Формула успіху", "Пароль", "Ребус", "Доміно", "Слабка ланка", "Математичний волейбол", "Практичне дослідження", "Паралелограми", "Графіки елементарних функцій", метод "Шести капелюхів".

     Учитель математики КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" Новосад Оксана Анатоліївна провела урок алгебри в 7 класі на тему "Виконання вправ на перетворення виразів за формулою різниці квадратів та квадрата двочлена" у формі уроку-гри. Молодий педагог поділилась власним досвідом проведення активних вправ. Зокрема, на етапі підготовки учнів до активного засвоєння знань використала вправу "Зірви яблуко" (перевірка теоретичних знань), на етапі закріплення знань - вправу "Математичне лото", "Розбери пошту", "Знайди помилку", "Віднови записи", "Математичний диктант". Дані вправи сприяли ефективному засвоєнню учнями формул різниці квадратів двох виразів та квадрата двочлена та їх практичному використанню, формуванню стійкого інтересу до математики як науки, вихованню самостійності, наполегливості, соціальних компетентностей.

     Також учасники семінару взяли участь у майстер-класах "Розв'язування олімпіадних задач" (учні Луцького НВК №9) та "Робота з Prezi" (вчитель інформатики Луцької ЗОШ №13 Гесь О.В.).

      Під час підведення підсумків присутні обмінялись думками та позитивними враженнями.

Наталя Саціна, заступник директора

КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" 

 

 

Переглядів: 481 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: