Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Лютий » 9 » Реалізація компетентнісного підходу в позакласній роботі вчителів природничо-математичних наук
11:42
Реалізація компетентнісного підходу в позакласній роботі вчителів природничо-математичних наук

   На виконання річного плану школи, плану методичного кабінету на 2016/2017 навчальний рік, наказу по школі від 23.01.2017 №24-од «Про проведення тижня вчителів природничо-математичних наук» з 30 січня по 03 лютого 2017 року в школі був проведений методичний тиждень вчителів на тему: «Реалізація компетентнісного підходу в позакласній роботі».

Мета тижня – формування ключових і предметних компетентностей як здатності учнів успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях, впровадження інноваційних технологій у позакласній роботі.

   Під час тижня було заплановано і проведено 8 відкритих позакласних  заходів. Вчителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: ігрові, інформаційно-комунікаційні, дослідницькі та ін.

   Тиждень розпочався інтерактивною грою для учнів 7-их класів «Математичне лото» і захистом проектів «Діаграми» та «Задачі з цифрами» (вчитель Новосад О.А.). Команди змагалися між собою у кмітливості, швидкості під час розв’язування цікавих математичних задач і головоломок. Оригінальною є презентація, де завдання вибирали капітани за допомогою лототрона. Пізнавальними були розважальні паузи, під час яких відбувався захист проектів, а також виступ учениці з піснею Кузьми «Старі фотографії», присвяченій другій річниці пам’яті виконавця.

   Вчитель Супрунюк Н.М. організувала шкільну математичну олімпіаду імені М.П.Кравчука для п’ятикласників, на початку якої ознайомила учнів із життєвим і творчим шляхом відомого українського математика. За результатами пошукової роботи створена виставка зібраних матеріалів.

   Березнюк О.П. представила з учнями 7-А класу хімічну казку «Чарівна Попелюшка». Казкові герої проводили захопливі досліди, які влучно впліталися в казкову розповідь. На заході розглянуті корисні питання: як правильно вибирати мило, мед – натуральний чи штучний, проблеми фальсифікації кисломолочних продуктів на прикладі сметани, вміст хімічних елементів в організмі людини. Все це сприяло розвитку життєвої і предметної компетентностей.

   Між учнями 8-А класу був проведений «Брейн-ринг з інформатики» вчителем Гесь О.В. Цікаві завдання у раундах «Фольклорний серпантин», «Ребусландія», «Кросворд», «Картинки-загадки Стівена Гарднера», «Зайвий термін» та інших  викликали активність учнів, формували їх пізнавальний інтерес.

  Вчитель фізики Мостенець А.В. провів у 7-Б класі турнір юних фізиків «Фізичний калейдоскоп», на якому широко використані демонстраційні завдання-загадки для встановлення фізичних явищ, величин, що активізувало увагу учнів, сприяло розвитку креативного мислення.

   Для учнів 7–10  класів була проведена інтелектуально-пізнавальна гра «Орел – решка» вчителем географії Демчук І.О. Команди хлопців «Орел» і дівчат «Решка» мали змогу, подорожуючи світом, зробити 7 цікавих розвивальних зупинок: «Острови», «Канали», «Танці з країнами», «Географічний бліц», «Весела географія», «Мандруючи, співаємо», «Навколо світу».

   Між учнями 6-Б класу Окунінець Ж.М. провела математичний брейн-ринг «Розумники», під час якого команди самі обирали завдання за рівнями складності з рубрик «Логічні задачі», «Завдання для кмітливих», «Геометрія», «Арифметика», «Математичні загадки».

   Вчитель біології Кучак Л.М. провела екологічну інтерактивну гру «Шанс». Команди 7-А 7-Б класів змагалися між собою у конкурсах: «Представлення», «Запитання-відповідь», «Розгадай кросворд», «Розсели тварин», «Показуха», «Що в скриньці», «Прибирання». Завдання сприяли формуванню активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

  Проаналізувавши проведені заходи, можна зробити висновок, що вчителі-предметники природничо-математичних наук реалізують компетентнісний підхід в позакласній роботі з предметів, впроваджують в практику роботи освітні інноваційні технології, щоб активізувати пізнавальну діяльність дітей, формують ключові і предметні компетентності учнів, виховують їх активну життєву позицію.

  Предметний тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми.

Жанна Окунінець, голова м/о вчителів природничо-математичних наук,

Наталя Саціна, заступник директора КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

Переглядів: 417 | Додав: Умарі | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: