11:42 Реалізація компетентнісного підходу в позакласній роботі вчителів природничо-математичних наук | |
Мета тижня – формування ключових і предметних компетентностей як здатності учнів успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях, впровадження інноваційних технологій у позакласній роботі. Під час тижня було заплановано і проведено 8 відкритих позакласних заходів. Вчителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: ігрові, інформаційно-комунікаційні, дослідницькі та ін. Тиждень розпочався інтерактивною грою для учнів 7-их класів «Математичне лото» і захистом проектів «Діаграми» та «Задачі з цифрами» (вчитель Новосад О.А.). Команди змагалися між собою у кмітливості, швидкості під час розв’язування цікавих математичних задач і головоломок. Оригінальною є презентація, де завдання вибирали капітани за допомогою лототрона. Пізнавальними були розважальні паузи, під час яких відбувався захист проектів, а також виступ учениці з піснею Кузьми «Старі фотографії», присвяченій другій річниці пам’яті виконавця. Вчитель Супрунюк Н.М. організувала шкільну математичну олімпіаду імені М.П.Кравчука для п’ятикласників, на початку якої ознайомила учнів із життєвим і творчим шляхом відомого українського математика. За результатами пошукової роботи створена виставка зібраних матеріалів. Березнюк О.П. представила з учнями 7-А класу хімічну казку «Чарівна Попелюшка». Казкові герої проводили захопливі досліди, які влучно впліталися в казкову розповідь. На заході розглянуті корисні питання: як правильно вибирати мило, мед – натуральний чи штучний, проблеми фальсифікації кисломолочних продуктів на прикладі сметани, вміст хімічних елементів в організмі людини. Все це сприяло розвитку життєвої і предметної компетентностей. Між учнями 8-А класу був проведений «Брейн-ринг з інформатики» вчителем Гесь О.В. Цікаві завдання у раундах «Фольклорний серпантин», «Ребусландія», «Кросворд», «Картинки-загадки Стівена Гарднера», «Зайвий термін» та інших викликали активність учнів, формували їх пізнавальний інтерес. Вчитель фізики Мостенець А.В. провів у 7-Б класі турнір юних фізиків «Фізичний калейдоскоп», на якому широко використані демонстраційні завдання-загадки для встановлення фізичних явищ, величин, що активізувало увагу учнів, сприяло розвитку креативного мислення. Для учнів 7–10 класів була проведена інтелектуально-пізнавальна гра «Орел – решка» вчителем географії Демчук І.О. Команди хлопців «Орел» і дівчат «Решка» мали змогу, подорожуючи світом, зробити 7 цікавих розвивальних зупинок: «Острови», «Канали», «Танці з країнами», «Географічний бліц», «Весела географія», «Мандруючи, співаємо», «Навколо світу». Між учнями 6-Б класу Окунінець Ж.М. провела математичний брейн-ринг «Розумники», під час якого команди самі обирали завдання за рівнями складності з рубрик «Логічні задачі», «Завдання для кмітливих», «Геометрія», «Арифметика», «Математичні загадки». Вчитель біології Кучак Л.М. провела екологічну інтерактивну гру «Шанс». Команди 7-А 7-Б класів змагалися між собою у конкурсах: «Представлення», «Запитання-відповідь», «Розгадай кросворд», «Розсели тварин», «Показуха», «Що в скриньці», «Прибирання». Завдання сприяли формуванню активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Проаналізувавши проведені заходи, можна зробити висновок, що вчителі-предметники природничо-математичних наук реалізують компетентнісний підхід в позакласній роботі з предметів, впроваджують в практику роботи освітні інноваційні технології, щоб активізувати пізнавальну діяльність дітей, формують ключові і предметні компетентності учнів, виховують їх активну життєву позицію. Предметний тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми. Жанна Окунінець, голова м/о вчителів природничо-математичних наук, Наталя Саціна, заступник директора КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" | |
|
Всього коментарів: 0 | |