Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Лютий » 28 » Практичний кейс "STEM-квест"
15:45
Практичний кейс "STEM-квест"

З 27 січня по 21 лютого 2020 року в  школі проходила декада вчителів природничо-математичних наук на тему "Практичний кейс «STEM-квест у середній школі"

Мета декади – долучити до змін освітньої реформи НУШ вчителів та учнів середніх і старших класів, впроваджувати елементи STEM-технологій у позакласній роботі з предметів природничо-математичного циклу, формувати ключові і предметні компетентності, як здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії, мотивувати учнів до навчання.

Під час декади було заплановано і проведено 7 відкритих заходів у формі квестів, до яких залучено здобувачів освіти по всіх паралелях школи ІІ і ІІІ ступенів. Вчителі практикували нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: STEM, ігрові, інформаційно-комунікаційні, дослідницькі, інтерактивні та ін. Учні вчилися вирішувати практичні завдання шляхом спроб і помилок. Насичений емоційний фон, цікавий освітній матеріал практичного змісту, оптимальні методи взаємодії сприяли формуванню життєвих компетентностей, особистісному розвитку учнів.

Декада розпочалася STEM-квестом «Хімія – наука чудес» для учнів 6-их класів (вчитель Тищенко О.В.), на якому старшокласники демонстрували багато захоплюючих дослідів з метою зацікавлення молодших школярів новим предметом, таких як: «Дим без вогню», «Свічка», «Реакція срібного дзеркала», «Кров без рани», «Зміна кольору індикатора», «Жовтий і синій», «Фіолетовий дим», а шестикласники в командах розгадували кросворд, даючи відповіді на запитання в конвертах.

З командами 8-их класів проведений STEM-квест «Глобальне потепління», під час якого учні з точки зору математики, фізики, хімії, біології, географії, змагаючись на предметних станціях, досліджували причини і наслідки глобального потепління. Організувала захоплюючу гру Дудко Г.М., завдання для станцій підготували вчителі-предметники Супрунюк Н.М., Ващук Р.В., Кучак Л.М., Ковалишина Т.М.

Окунінець Ж.М. провела з учнями 10 і 11 класів STEM-квест «Математика в житті». Команди, рухаючись по станціях, які відповідають певним темам шкільного курсу математики, і розв’язуючи задачі практичного змісту, здобували підказки, щоб відгадати закодоване слово. Вболівальники команд також мали можливість заробити бали виконуючи ігрові, логічні, жартівливі, практичні завдання.

У 7-А та 7-Б класах Ковалишина Т.М. провела STEM-квест «Мандруємо материками». Географічна подорож по станціях, яка передбачала знання науки, логічні роздуми, життєву спостережливість та математичні обчислення зацікавила учнів, сприяла розвитку компетентностей.

Команди учнів 5-их класів стали учасниками STEM-квесту «Ніч у школі». Вчитель інформатики Снитюк В.О. організувала пригодницьку гру, під час якої учні, рухаючись за маршрутом, розв’язуючи завдання на кмітливість, шукали продовження магічної історії.

Кучак Л. М. з учнями 9-Б класу провела STEM-квест «Сортування сміття», на якому підвела підсумки роботи над довготривалим проєктом «Відходи сортуй – планету рятуй». Учні переглядали презентації, відеоролики, розповідали англійською мовою про екологічні проблеми, представляли публікації, створені на уроках інформатики (вчитель Гесь О.В.), грали настільну гру «Як правильно сортувати сміття».

Для вчителів Гесь О.В. був проведений методичний квест на тему «STEM-освіта», під час якого, мандруючи по станціях «Асоціативна», «Наукова», «Освітня», «Креативна», «Гумористична», «Логічна», «Літературна», «Розважальна», показали, що вміють працювати в команді, виявили знання інноваційних технологій, педагогіки, методики, продемонстрували свою ерудицію, компетентність та готовність до креативної співпраці.

Вчителі-предметники природничо-математичних наук, проводячи позакласну роботу з предметів, впроваджують наскрізні лінії ключових компетентностей: «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», що спрямовані на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Результатом спільної роботи вчителів-предметників природничо-математичних наук є електронний кейс «STEM-квест у середній школі».

Жанна Окунінець, голова ШМО природничо-математичних наук

Наталя Саціна, заступник директора з навчально-виховної роботи

Переглядів: 543 | Додав: nataliasatsina | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: