Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Листопад » 2 » Підсумки проведення тижня успіху молодих спеціалістів
15:18
Підсумки проведення тижня успіху молодих спеціалістів

 

Створення успішного освітнього середовища в навчальному закладі сприяє ефективному формуванню компетентностей, ціннісних орієнтацій учнів, їх самореалізації, мотивує до навчання та пізнання.

 

З 17 по 23 жовтня 2017 року в школі був проведений тиждень успіху молодих спеціалістів на тему: «Інноваційні технології навчання – один із факторів створення успішного освітнього середовища». Метою тижня було проаналізувати інноваційні зміни в освіті, ознайомитись з засадами нової української школи, усвідомити поняття «освітнє середовище», через впровадження елементів інноваційних технологій продемонструвати власне бачення створення сприятливого середовища при вивченні предмета, активізувати творчий потенціал молодих вчителів,

У тижні брали участь 8 молодих спеціалістів. З них 7 обрали традиційну форму організації діяльності учнів – урок, 1 – виховний захід. Молоді спеціалісти Березнюк О.П., Попова А.В., Радивонік К.Г., Столярчук Д.О., Поліщук Т.М., Євтушок А.Л., Федончук Т.М., Волошенюк І.М. продемонстрували форми роботи, методи взаємодії з учнями, використання елементів інноваційних технологій у навчанні предмета.

Березнюк О.П. при проведенні уроку хімії в 8-Б класі використала нестандартну форму проведення – урок-подорож; форми роботи на уроці – словесні, тренувальні вправи, наочні, практичні, частково-пошукові, ігрові. Девіз уроку, психологічні хвилинки, листки для само- та оцінювання вчителем, об’єднання в творчі групи, зірочки та картки різних кольорів для контролю та оцінювання, мультимедійний супровід – усе це мотивувало учнів до активної діяльності. Цікаві вправи та види робіт, які використала вчителька для ефективного засвоєння теми: хімічна естафета, розминка, хімічний лабіринт, робота з таблицею, хімічний марафон, митний контроль, хімічний гороскоп, ігри «Вірю-не вірю», «Розсипані словосполучення», «Математична головоломка», «Шерлок Холмс», казка «З життя хімічних елементів», читання віршів, пов’язаних з хімією, загадки.

Радивонік К.Г., вчителька інформатики, на етапі підготовки учнів 4 класу до засвоєння нового матеріалу використала ігровий прийом «Я – тобі, ти – мені», розгадування ребусів, розв’язування логічних задач. Виконуючи практичне завдання «Створення фоколажу», учні ефективно використовували наявне програмне забезпечення.

Поліщук Т.М., вчителька польської мови, у роботі з п’ятикласниками оптимально використала групову роботу, методи гри, наочності; Федончук Т.В. на уроці «Я в світі» в 3 класі - вправи на відповідність, розуміння прочитаного, практичну роботу в зошиті; Столярчук Д.О. на уроці фізкультури в 4 класі – комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею.

Попова А.В. провела виховну годину на тему «Україно, ми твоя надія» у формі подорожі. Розпочала свято грою «Передай посмішку». Учні виступали в різних ролях: Добрик і Веселик, темна Чаклунка, Берегиня, Ромашка, Майстриня, Повітруля, Котигорошко; декламували вірші, вирішували проблемні питання, співали пісні. Завершилось свято спільною композицією «Квітка миру й дружби».

Слід зазначити, що молоді педагоги впроваджували елементи таких інноваційних технологій, як ігрові, інтерактивні, ІКТ, критичного мислення, створення ситуації успіху, методи дослідження. При підготовці до тижня успіху використали пам’ятку методичного кабінету щодо оформлення конспекту, вибору типу, форми, структури уроку.

18 жовтня відбулось засідання Школи молодого педагога, на якому розглядались питання підготовки конспекту уроку, використання інновацій в освітньому процесі, вирішення проблемних питань, аналізувались результати діагностики труднощів молодих спеціалістів.

Молоді спеціалісти! Успіхів в щоденній праці!

Наталя Саціна, завідувач методичного кабінету

КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

Переглядів: 382 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: