Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Жовтень » 11 » Підсумки проведення тижня наставників
10:52
Підсумки проведення тижня наставників

З 25 по 29 вересня 2017 року в школі був проведений тиждень наставників на тему: «Створення освітнього середовища, що сприяє самореалізації кожного учня».

У тижні взяли участь 8 педагогів-наставників: 7 вчителів вищої категорії, з них 2, який має педагогічне звання «учитель-методист» (Романюк Л.В., Купчик О.О., учителі початкових класів), 2, які мають педагогічне звання «старший учитель» (Окунінець Ж.М., учитель математики, Васюрина Н.М., вчителі початкових класів); 1 педагог першої категорії (Данилюк О.О., вчитель англійської мови).

У ході тижня було проведено 8 відкритих уроків, під час яких вчителі-наставники створювали успішне середовище для розвитку особистості в співтоваристві та самореалізації кожного учня. Шляхами розв’язання поставлених завдань тижня були: рівень взаємовідносин учителя і учнів, використання інноваційних технологій, збереження наступності у навчанні, позитивний імідж вчителя, система оцінювання і цінування кожного вихованця.

Вакулка В.І. у 5-Б класі на уроці історії використала вправи «Кмітливий олівець», «Настрій», «Ланцюг», гра «Пароль», складання синквейку. Вчителька навчала учнів, працюючи в парах, складати пам’ятку роботи з картою, читати умовні позначення, ефективно використовувала міжпредметні зв’язки.

Окунінець Ж.М. на уроці алгебри в 9-А класі мотивувала учнів до роботи висловами українського педагога і публіциста В.О.Сухомлинського та українського математика, професора М.П.Кравчука. Елементами уроку були: самостійна робота учнів, логічна перерва, випереджальні завдання, презентація міні-проекту «Практичне застосування нерівностей». Цікавою формою практичного застосування теми є правила дорожнього руху, тому педагог використав вправу, під час якої учні, працюючи в четвірках, записували нерівностями гранично допустимі значення величин, зображених на дорожніх знаках. Підсумок уроку проведений у формі вправи «Світлофор», під час якої учні намагалися проаналізувати, як вплинув урок на успіх кожного з них.

Романюк Л.В. у 2-А класі систематизацію й узагальнення вивченого матеріалу на уроці математики провела у формі подорожі в космос. Учителька використала методи незакінчених речень, «Мікрофон», ігри «Мовчанку», «Фотограф», міжпредметні зв’язки з природознавством. Умовою успішної подорожі було виконання завдань від зірочок. В ігровій формі учні закріпили таблиці додавання і віднімання чисел, навчались розпізнавати геометричні фігури.

Савка Т.Л. на уроці фізкультури при вивченні модуля «Легка атлетика» в 8-Б класі основну увагу приділяв здоров’ю учнів: стежив за ЧСС на початку та в кінці уроку, рухами тіла учнів під час метання малого м’яча, правильним положенням на старті під час бігу на короткі дистанції, енергійним виносом ноги вперед, вгору під час стрибків у довжину з розбігу, враховував належність дітей до певної фізкультурної групи. Комплекс загальнорозвивальних вправ проведено у парах, основна частина уроку – у двох шеренгах та індивідуально. У заключній частині уроку вчитель використав вправи на розслаблення.

Купчик О.О. урок навчання грамоти у 1-А класі провела у формі гри. Урок насичений віршованими примовками, що сприяло чіткій організації учнів до навчання. На урок завітала дівчинка Осінь, яка принесла кошик завдань. З метою успішного засвоєння знань вчителька створила навчальну книжечку для кожного учня з завданнями та розмальовками. Елементами уроку були проблемні запитання, пальчикова гра, відгадування загадок.

Ключовим віршем уроку християнської етики в 3-Б класі (вчитель Васюрина Н.М.) є «Добре чинити справедливість, любити вчинки милосердя й ходити в покорі перед Богом»(Мих 6: 8). На етапі релаксації учні, взявшись за руки, побажали один одному добра, успіхів, гарного настрою, а пізніше із казки вибирали власну дорогу, якою мандруватимуть на уроці. На уроці використано елементи технології критичного мислення, інтерактивного навчання, ігрові.

Урок англійської мови в 5-А класі вчитель Данилюк О.О. розпочала із створення позитивного настрою. Особливістю є чітка побудова, дотримання усіх вимог до сучасного уроку іноземної мови, спрямованість на розвиток критичного мислення, інтерактивність. Урок насичений наочністю, комунікативними та ігровими вправами, завданнями на збагачення активного словника школяра. З метою розвитку грамотності вчителька використала вправу «Впіймай помилку», засвоєння граматики відбувалось через заповнення таблиці іменниками однини і множини.

На уроці інформатики в 8-Б класі вчитель Гесь О.В. на етапі підготовки учнів до засвоєння знань використала інтерактивну гру «Логічна розминка» та навчальні вправи з теми. Під час вивчення тем учні пробували себе в ролі редактора газети – верстали під керівництвом вчителя сторінку спеціального випуску «Цікаві місця України».

Під час проведення тижня було використано парну форму роботи: наставник-молодий спеціаліст. Після відкритого заходу наставник давав зразок детального самоаналізу уроку, обговорив з молодим спеціалістом структуру уроку відповідно до його типу, форми, методи, засоби, використані на уроці, застерігав від типових помилок, які можуть виникнути в роботі.

Традиційне проведення тижня дало можливість створити в колективі творчу атмосферу, дружню і згуртовану роботу наставників та їх молодих колег, пробудити в молодих вчителів інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі.

Проаналізувавши проведені заходи, можна зробити висновок, що вчителі-наставники ефективно застосовують елементи інноваційних технологій, створюють успішне навчальне середовище. Через предмет учні здобували життєвий досвід, необхідний для подальшої самореалізації.

Наталя Саціна, заступник директора

КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

Переглядів: 411 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: