19:42 Підсумки проведення тижня "Я - атестуюсь!" | |
З 13 по 17 лютого 2017 року в школі був проведений тиждень на тему: «Розвиток творчої особистості учнів на основі компетентнісного підходу до навчання та позакласної роботи». Мета тижня – проаналізувати створення умов педагогами для розвитку та формування творчих компетентностей учнів через призму компетентнісного підходу. Протягом тижня проведено 7 відкритих заходів: 5 уроків, 1 позакласний захід та 1 тренінгове заняття. В тижні взяли участь 7 педагогів. Компетентнісна освіта – це особистісно-діяльнісна освіта. Тому педагоги використовували активні форми роботи, нестандартні підходи до вирішення поставлених завдань, завдання творчого характеру та підвищеної складності, випереджальні завдання. Ознаками відкритих заходів були креативність, залучення батьків до проведення, насичений емоційний фон, оптимальний набір методичних прийомів, методів взаємодії, використання елементів інноваційних технологій. Гелюта К.В. на уроці української мови в 9-А класі з теми «Тире в безсполучниковому реченні» поряд з традиційними використала такі форми роботи, як дослідження-пошук, творче моделювання, тестовий контроль. Учні працювали колективно, в парах, у групах. Використані вправи: «Дерево рішень», «Навчи друга», творча робота «Разок речень», «Павутинка», емоційна хвилинка «Самоналаштування». Данилюк О.О. на уроці англійської мови в 6-А класі з теми «Покупки у Великобританії» використала вправи на створення позитивного настрою «Впіймай посмішку», активної лексики, розмовних виразів, засвоєння граматичного матеріалу «Чарівний кубик», «Впіймай помилку». Невід’ємними структурними одиницями уроку є використання краєзнавчого матеріалу, хвилинки відпочинку, використання тематичних відеороликів. Юган В.М. на уроці літературного читання в 3-Б класі з теми «Приятеля легше знайти, ніж зберегти» створила сприятливі умови для розвитку критичного та аналітичного мислення учнів. Урок насичений іграми, цікавими вправами, роздумами, міркуваннями, нестандартним дидактичним матеріалом, речівками. Прослідковується чітка система роботи вчителя з розвитку навички читання. Гра «Шифрувальник», вправа «Очікування» з перших хвилин уроку налаштувала на конструктивну взаємодію вчителя і учнів. Мовленнєва розминка, інтерактивна технологія «Ґронування», вправа «Чарівний куб», «Передбачення», дискусія «Моя точка зору», творчі завдання, технологія «Інтерв’ю», «Метод шести капелюхів», гра «Юні поети», презентація «Абетки про дружбу», вправа «Чарівний клубочок» сприяли повній реалізації триєдиної мети уроку. Суничук З.В., соціальний педагог школи, проводячи тренінгове заняття з учнями 10 класу на тему «Як діяти в ситуації ризику?», використала притчі, перегляд відеороликів, вправи «Хімічне дослідження», «Згоден - не згоден», «Двері», методи проблемного навчання. Рущак В.М. на уроці захисту Вітчизни в 10 класі з теми «Основи стрільби зі стрілецької зброї» навчав учнів практично вправлятись у неповному розбиранні та складанні автомату. Чміль Н.В. на уроці української літератури в 5-А класі на тему «Дитинство Т.Г.Шевченка» використовувала методи інтерактивного навчання, інсценізації, творчий переказ, випереджальні завдання. Учні складали асоціативне гроно, вчились висловлювати власну думку. Учитель залучала учнів до читання художньої літератури, демонструвала силу живого слова. Тиждень «Я – атестуюсь!» завершився позакласним заходом «Берегиня». Мельничук Л.В., ознайомлюючи учнів із традиціями українського народу, підготувала змістовну конкурсну програму: «Від матері доні добро передати», «Українські обереги», «Скоро піст підіжме хвіст», «Народна скарбничка», «Мова жестів також прекрасна», «Дегустація», «Звичаї та обряди мого народу», залучила до проведення батьків учнів класу. У кінці заходу дівчатка пригощали гостей власноруч приготовленими млинцями та узваром. Реалізація компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі передбачає дотримання педагогами низки дидактичних умов. Одна із них – це чітке усвідомлення поняття «компетентність». Ключові та предметні компетентності педагоги школи формували через спеціально підготовлений зміст, технології або елементи технологій і розвивально збагачене середовище, яке має такі ознаки, як відкритість, цілісність, емоційна комфортність, суб’єктність навчальної взаємодії. Велику увагу приділяли особистим досягненням учнів, здатності діяти у різних проблемних ситуаціях. Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що педагоги школи ефективно використовують компетентнісний у взаємозв’язку з особистісно орієнтованим та діяльнісним підходами до навчання.Предметний тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми. Наталя Саціна, заступник директора КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" | |
|
Всього коментарів: 0 | |