Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Березень » 27 » Підсумки проведення тижня "Я - атестуюсь!"
17:34
Підсумки проведення тижня "Я - атестуюсь!"

З 16 по 21 лютого 2015 року в школі був проведений тиждень на тему: «Формування компетентностей учнів в процесі роботи над індивідуальною науково-методичною темою».

Мета тижня – проаналізувати роботу педагога з питань формування різних груп компетентностей учнів в процесі роботи над власною творчою проблемою.

Під час тижня було проведено 9 відкритих заходів: 5 уроків, 1 захист проекту, 1 майстер-клас, 1 спортивну естафету, 1 виховний захід. В тижні взяли участь 6 педагогів: вчителі вищої категорії Руденко Л.С., Романюк Л.В., Мостенець А.В., ІІ категорії Кропива Р.В., Стрилюк О.М., Дудко Г.М. та 2 керівники гуртка: Остапчук І.І., Мостенець А.В.

Руденко Л.С. на уроці світової літератури «В.Короленко «Сліпий музикант» в 6-А класі показала реалізацію власної роботи над індивідуально-методичною темою «Інноваційні технології – шлях до формування творчих здібностей та пізнавальної активності учнів на уроках світової літератури». Формуючи предметні та ключові компетентності, використала ІКТ (аудіо записи, фрагменти з фільму), вправи «Наш настрій», «Мікрофон», «Мозковий штурм», створення сенканів, літературну гру «Перевір себе», літературний диктант «Так – ні», диктант без слів, проблемне питання, випереджальні і дослідницько-пошукові завдання, роботу з асоціаціями, прийом «Дружня порада».

Романюк Л.В. при проведенні виховного заходу «Вогонь – ворог, вогонь – друг» в 3-А класі продемонструвала свою роботу над проблемою «Гра – ефективний метод навчання молодших школярів». Формуючи компетентності, використала інсценізацію «Зайченя і Їжак», вправу на доповнення тверджень «Оце – я. Оце – ми. Оце – друзі всі мої», конкурс «Впізнай від чого сталася пожежа», ігри «Рятуйте тварин з палаючої ферми», «Так – ні».

Мостенець А.В. на уроці фізики «Відбивання світла» в 7-Б класі та під час проведення майстер-класу «Виготовлення повітряного змія» для учнів 7-9 класів показав роботу над проблемою «Розвивальне навчання на уроках фізики та в позакласній роботі». Формуючи компетентності, використав ІКТ, демонстраційні експерименти, цікаві досліди. Майстер-клас завершився запуском повітряного змія.

Дудко Г.М. під час проведення уроку природознавства «Властивості повітря» в 5-А класі продемонструвала свою роботу над проблемою «Формування здоров’язберігаючих компетентностей». Формуючи компетентності вихованців, використала вправи для активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів: «Бюро погоди», «Поміркуй», бліцопитування, тести, прийоми «Ти – мені, я – тобі», «Інтелектуальна розминка», «Павучок», «Роблю висновок», «Скарбничка знань», проблемне питання, гру «Так – ні», дослідницькі методи роботи.

Стрилюк О.М. на уроці української літератури «Б. Харчук «Планетник» в 7-А класі показав власну роботу над індивідуальною проблемою «Використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури». Формуючи в учнів компетентності, вдало використав засоби ІКТ,

форми та прийоми роботи: гра «Так чи ні», експрес – інтерв’ю, гра «Дослідник», «Займи позицію», «Пазли», асоціативно-розподільний диктант, евристична бесіда, «Мозкова атака», «Сенкан», самооцінювання, взаємоперевірка.

Кропива Р.В., реалізуючи проблему «Здоров’язберігаючі технології на уроках фізкультури», на уроці в 8-Б класі та під час проведення спортивної естафети в 6-х класах використав індивідуальні, групові та фронтальні методи роботи з учнями, вимірювання ЧСС, постійно стежив за стійкою гравців, правильним виконанням вправ, груповими взаємодіями.

Остапчук І.І., презентуючи проект «Веселий музичний зоопарк» в 2-х класах, продемонструвала власну роботу над індивідуальною проблемою «Формування музичної культури учнів». Учитель використала вправи «Хвилинка позитиву», «Якби у мене була б можливість…», «Оздоби зоопарк», учнівський результат роботи: збірка віршів, пісень, виставка малюнків, виконання пісень в костюмах різних тварин.

Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що вчителі школи ефективно працюють над власними творчими проблемами, при викладанні предметів та в позакласній роботі застосовують компетентнісний підхід, володіють шляхами формування компетентностей учнів.

Предметний тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми. 

Наталя Саціна, заступник директора

з навчально-виховної роботи комунального закладу

"Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

Переглядів: 631 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: