Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Грудень » 13 » Підсумки проведення декади творчості "Я - атестуюсь!"
12:13
Підсумки проведення декади творчості "Я - атестуюсь!"

З 11 по 22 листопада 2019 року в школі проведено декаду творчості на тему: «Презентація роботи педагога над індивідуальною науково-методичною проблемою». Мета – проаналізувати роботу педагогів над індивідуальною науково-методичною проблемою.

Дудко Г.М. працює над проблемою «Формування здоров’язберігаючих компетентностей через впровадження інтерактивних технологій». Урок був насичений різними видами вправ, прийомами, іграми, супроводжувався інтерактивними бесідами, фізкультхвилинкою. Розпочався зі створення позитивного настрою, виявлення очікувань учнів. На етапі перевірки знань учнів застосовано прийоми «Інтелектуальна розминка», «Третій зайвий», вправу «Світлофор». Засвоєння нового матеріалу відбувалося за зупинками: «Наукова», «Дослідницька», «Експериментальна», «Підсумкова». З метою ефективного закріплення матеріалу проведено гру «Так чи Ні», вправи «Закінчи речення», «Мозайка». Використовуючи прийом «Роблю висновок», підвела учнів до практичного застосування нових знань і навичок.

Ващук Р.В. працює над проблемою «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики». На уроці навчав учнів розуміти  суть теплових процесів пароутворення, особливості випаровування рідин та визначати фактори, що впливають на його швидкість. Учитель використав навчальну презентацію, віртуальні досліди. Практичною частиною уроку було розв’язування задач.

Репетюк О.В. працює над проблемою «Використання інтерактивних технологій на уроках української літератури як метод розвитку творчих здібностей і компетенцій учнів». Учитель використала групову форму роботи. Учні були об’єднані в групи: "Військовознавці", «Біографи», «Театрознавці». Цікаві види роботи: картки настрою, виступ актора в ролі Котляревського, вправи «Асоціативний ряд», «Лови помилку», «Мікрофон», гра «Пазли», створення сенканів.

Кропива Р.В. працює над проблемою «Здоров’язберігаючі технології на уроках фізичної культури». Урок супроводжувався організаційно-методичними вказівками учителя щодо виконання стійки баскетболіста, техніки ведення м’яча. Для закріплення навчального матеріалу провів естафети «Кращий баскетболіст», «М’яч», «Лижники», «Хокеїсти».

Руденко Л.С.. працює над проблемою «Формування життєвих компетентностей учнів засобами інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури». Урок структурований планом подорожі. Розпочався і завершився вправою психологічної рефлексії «Наш настрій», «Скринька». Вчитель використала вправи «Перевір себе», «Скринька Скруджа», літературний диктант «Так» чи «Ні», симулятивно-випереджальне завдання, створення сенканів, прийом «Мозаїка» Пошуково-дослідницьку роботу організувала в групах. Елементами уроку було виразне читання уривку повісті, перегляд фрагменту із мультиплікаційного фільму «Різдвяна історія».

  На усіх заходах використовувались інформаційно-комунікаційні технології: учні зчитували інформацію з екрану телевізора, комп’ютера, мультимедійної дошки; на початку заходів проводилось емоційно-психологічне налаштування школярів; у ході - робота над поняттями. Об’єднуючою рисою заходів була мета – формування компетентної особистості здобувача освіти.

Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що педагоги школи ефективно впроваджують ідеї досвіду, творчо працюють над індивідуальними науково-методичними проблемами.

Наталя Саціна, заступник директора КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

Переглядів: 257 | Додав: nataliasatsina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: