Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Листопад » 26 » Кроки до вершин майстерності
15:42
Кроки до вершин майстерності

З 21 по 25 жовтня 2019 року в школі був проведений Тиждень успіху молодих спеціалістів і наставників на тему «Кроки до вершин майстерності». Метою тижня було створення умов для активізації творчого потенціалу молодих спеціалістів, підтримання віри у власні можливості. Завдання: практичне відпрацювання методики проведення уроків, доцільність використання форм роботи, оптимальність використання методів навчання, способів взаємодії через парну форму роботи «молодий вчитель-наставник».

 

 

У тижні брали участь 5 пар «молодий спеціаліст – наставник»: Гула В.В. – Данилюк О.О., Комар О.С. – Данилюк О.О., Снитюк В.О. – Гесь О.В., Федончук Т.М. – Васюрина Н.М., Дець А.С. – Купчик О.О. Було проведено уроки польської мови, інформатики, курсів «Я досліджую світ», «Я в світі». Молоді спеціалісти продемонстрували форми роботи на уроках, методи взаємодії з учнями, використання елементів інноваційних технологій у навчанні предмета.

На уроці польської мови в 5-А класі (вч. Комар О.С.), опрацьовуючи тему «Моя сім’я», учні взаємодіяли в парах і колективно. Цікавими видами роботи були: словникова вправа «Квіточка-словник», ігри «Відгадай пелюстку», «Що зникло?». Вчитель вдало використала метод наочності, мультимедійний супровід, роздатковий матеріал.

Урок польської мови в 8-А класі (Гула В.В.) розпочався з мовленнєвої та фонетичної розминок. Вчитель дібрала матеріал до уроку, який викликає інтерес учнів до активного відпочинку, подорожей. Цікавими видами роботи були: вправи «Куб» (на вивчення питальних слів і формування вміння будувати речення), «Правда чи неправда» (відтворення змісту прослуханого), «Птах і гори» (вивчення прийменників).

Урок курсу «Я у світі» в 3-Б класі (вч. Дець А.С.) розпочався з хвилинки настрою. Через гру «Розсипанки» ознайомились з темою уроку. Вивчаючи тему «Родинні стосунки» учні працювали з підручниками та зошитами, фронтально, в парі та індивідуально.

Урок курсу «Я досліджую світ» в 1-А класі (вч. Федончук Т.В.) на тему «Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик?» розпочався із інформаційної хвилинки та гри «Якщо». Потім учні експериментували: із заплющеними очима за дотиком та запахом визначали фрукт, створили інформаційну картку «Органи чуття». Урок завершився вправами «Обери правильно», «Інтерв’ю».

Урок інформатики в 5-А класі був проведений в парі «молодий вчитель – наставник». Вчителі Снитюк В.О. і Гесь О.В. дібрали цікаву вправу для опитування – «Світлофор». Пояснення нового матеріалу супроводжувалось презентацією вчителя. Відеоруханка «Арам зам зам» оптимально розділила теоретичну і практичну частини уроку. У практичній частині учні працювали в двох групах: 1 – за алгоритмом навчалась створювати папки та проводити визначені вчителем операції над ними, 2 – самостійно працювала за картками. Потім мінялись місцями.

Парна робота «молодий спеціаліст – наставник» виявилась продуктивною. Наставник мав змогу на практиці продемонструвати молодому спеціалісту той досвід, яким володіє сам, передати ті практичні вміння, які необхідні при навчанні учнів предмету, формуванні життєвих компетентностей.

Кожен урок завершувався самоаналізом та пропозиціями. Зокрема, молодим спеціалістам рекомендовано звернути увагу на етап оцінювання навчальних досягнень учнів, доцільність урізноманітнення методів та прийомів під час вивчення нового матеріалу, введення ситуацій дискусії, обговорення, розподілу часу між етапами уроку.

Підсумки проведення предметного тижня та вироблення рекомендацій для молодих спеціалістів проаналізовані на засіданні Школи молодого спеціаліста.

Наталя Саціна

Переглядів: 281 | Додав: nataliasatsina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: