Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Листопад » 26 » Кольоровий тиждень початкових класів
15:17
Кольоровий тиждень початкових класів

З 07 по 11 жовтня 2019 року в школі був проведений кольоровий тиждень на тему: «НУШ – в дії!». Мета тижня - взаємообмін досвідом впровадження ідей Нової української школи, організація взаємодії шкіл І і ІІ ступенів – досягнута.

 

 

   У тижні брали участь 9 вчителів початкових класів. З них - 6 вчителів вищої категорії, з них 3 учителів-методистів, 2- старших учителів; 1 педагог першої категорії, 2 спеціалістів. Активними учасниками були учні початкових класів, глядачами – батьки, вчителі школи ІІ ступеня. Головна організаторська роль належала учителям початкових класів. Їх ентузіазм, творчий підхід допомогли зробити цей тиждень цікавим, корисним, захоплюючим, улюбленим святом як для дітей, так і для дорослих. До заходів долучилися заступник директора школи Саціна Н.Л. і бібліотекар школи Дахновська О.О.

   Кожен день був присвячений певному кольору: понеділок – жовтому, вівторок – зеленому, середа – фіолетовому, четвер – синьому, п’ятниця – червоному. Щодня день розпочинався із лінійки, на якій роздавались завдання і поступово створювався колаж. Діти та вчителі прикрашали клас у відповідний колір, намагалися одягатися в одяг відтінків дня.

  Окрім кольору, кожен день мав свій девіз, який налаштовував дітей на позитивний лад. Під час тематичних заходів учні розкривали значення кольорів, визначали їхнє емоційне навантаження, створювали асоціативні кущі: визначали з чим асоціюється той чи інший колір. Усі ці вправи сприяли розвитку пам’яті, уважності, образному мисленню, збільшували словниковий запас слів, розвивали естетичне сприйняття, сприяли розвитку навичок рефлексії та командного духу.

Понеділок виявився дуже сонячним і яскравим, адже він був жовтим. Цього дня в 3-А класі (вч. Купчик О.О.) було проведено годину спілкування. «Жовтий колір – колір енергії і щастя». Учениця класу і її мама виготовили для кожної дитини емблему дня. Діти підготували проекти «Що я знаю про жовтий колір?», намалювали малюнки, виготовили цікаві вироби. Цікаво пройшла гра «Долоньки дружби» , гра-енергізатор «Палітра художника» і «Я люблю їсти». В клас завітала Осінь і принесла жовті овочі і фрукти. Діти грали гру, щоб дізнатись , які овочі і фрукти жовтого кольору люблять вони. Виготовляли учні груші з фетру, щоб прикрасити дерево Пізнання. Закінчився захід переглядом відеозапису кольоротерапія «Жовтий колір». Протягом дня учні початкової школи залюбки гралися, надували повітряні кульки, пригощалися жовтими фруктами.

Вівторок у нас був зелений день. День надії, безпеки, юності, спокою. Зелений колір – скромний, спокійний, вологий, м’який. Це колір природи, рослин. День розпочали з девізу «Вівторок – день зелений, ніжний, лісовий, приємний». В 2-Б класі (вч. Юган В.М.) було проведено годину спілкування «Спостерігай, досліджуй, пізнавай, нове для себе відкривай». Захід розпочався з ранкового кола, де були проведені вправи « Я рада , що ти тут», «Побажання», «Конвеєр злагодженості». На виховний захід до дітей завітала Огида, яка до усього відносилася з насторогою. Учні розповідали вірші про зелений колір, створювали « Асоціативний кущ», працювали в парах, грали гру «Зелений ланцюжок», відгадували загадки.

Кожен учень працював у книжечці, де виконував завдання, які пов’язані із зеленим кольором, розглядали листочок алое під мікроскопом. Працювали діти в групах. Вони створили колективний колаж «Знай. Люби, бережи!» Закінчився захід вправою « Вподобайка», де діти приклеювали вподобайку біля того завдання, яке для них було найцікавішим. Батьки класу приготували учням «зелені» смаколики.

У середу до дітей завітав таємничий, дещо містичний фіолетовий колір. Девіз дня був «Колір цей – ознака ночі, заспокоює він очі. Він уяву оживляє, суміш кольорів являє». В 4-А класі (вч. Романюк Л.В.) була проведена година спілкування «У гостях в фіолетового кольору». Учні досліджували як утворюється фіолетовий колір, грали гру «Фіолетовий ланцюжок», відгадували загадки. Під час гри «Дізнайся, що тут?» ставили запитання, щоб дізнатися який предмет фіолетового кольору заховався. Називали предмети фіолетового кольору, які є у їхньому класі, створювали асоціативний кущ. Дізнались як фіолетовий колір впливає на здоров’я . А ще слухали фіолетові казки, створені дитячою уявою. Одну з таких казок було інсценізовано. Діти працювали в групах. Вони складали «Сенкан до слова «слива», переглядали відеозапис кольоротерапії «Фіолетовий колір». Закінчився захід із зображення смайлика «Мій настрій» на фіолетових кульках.

Четвер зафарбувався у синій колір. У блакитний, синій одяг одягнулись цього дня учні початкової школи. До учнів 4-Б класу (вч. Александрук А.П.) на годину спілкування «Четвер синій - день миру, дружби» завітала Хмаринка. Діти допомагали покращити настрій Хмаринці, а для цього рахували усе те , що має синій колір у вірші, виконували завдання гри «Синій ланцюжок» і вправи «Асоціативний кущ», відгадували загадки. Вчитель проводила реабілітаційну вправу « Кольорова водичка» Працювали діти в групах, коли записували ознаки дружби, складали «Сенкан» до слова друг. Закінчився захід вправою «Проаналізуй день».

Цього дня був проведений виховний захід у 2-А класі (вч. Мартинюк В.В.). Учні були активними, коли грали в ігри «Відгадай, що в коробці», «Подобається, не подобається». Під час гри « Добре подумай і порахуй» учні обчислювали вирази і складали слово, що утворилося із відповідей. Вони пояснювали як державні символи пов’язані із синім кольором. Діти також грали гру «Синій ланцюжок» і були дослідниками. Учні інсценізували кольорову казку «Блакитна сукня», демонстрували сині вироби із гіпсу. Вчитель роздав сині закладки для книг дітям , коли закінчився виховний захід.

П’ятниця була червоною. Яскравою, чарівною, неповторною. Недарма червоний асоціюється з сонцем, вогнем, енергією. Він надає впевненості, заряджає енергією, позбавляє від туги і негативних емоцій, викликає відчуття тепла і має зігріваючу дію. Ми мали змогу переконатися у цьому, коли завітали у 1-А клас. На ранковому колі «Коло тепла» (вч. Саціна Н.Л. і Федончук Т.В.) ми побачили різні форми роботи з дітьми: привітання різними способами, вибір настрою, створення кольорової композиції «Квітка - п’ятиквітка». Під час гри «Вилучи зайве» учні вилучали зайві предмети, називали слова червоного кольору, пригадували вивчені літери , впізнавали вивчені звуки у словах, ділили їх на склади, фантазували, яка літера їм найтепліша.

Пригадали школярі і вивчений матеріал з математики. Вони розглядали казкове містечко «Склад чисел», називали сусідів числа будиночка червоного кольору, називали вивчені фігури, викладали із плоских фігур цифру 1 і букву А. Пояснювали чому літеру А можна назвати теплою. Із завданнями діти справились чудово!

Червоний колір завітав і у 1-Б клас на годину спілкування «Червоний колір».(вч. Васюрина Н.М.). Тема дня: «Від серця – до серця». Учні за допомогою червоного клубочка дізнавалися про червоний колір. Вони прослухали вірш і рахували всі слова, які мають відношення до червоного кольору, грали гру «Ланцюжок», дізнавались як червоний колір впливає на здоров’я. Дуже цікавою для дітей була вправа «Червона водичка». Діти інсценізували червону казку «Червоні помідорчики Черрі». Для роботи в групах вчитель підібрала цікаві завдання: учні підбирали овочі червоного кольору для салату, підготували ягоди для варення, створювали червоний букет. Для покращення настрою дітям було роздано червоні кульки і смачні фрукти.

Цього дня був проведений виховний захід «Знайомство з червоним кольором» і в 3-Б класі (вч. Дець А.С.) Учні пригадали девіз дня і розповідали чим подобається їм червоний колір. Цікаво вчитель провела гру «Ми йдемо у похід», реабілітаційну вправу «Кольорова водичка» Діти дізнались як червоний колір впливає на здоров’я. Закінчився захід вправою « Дерево мрій», де діти на стікерах писали свою мрію і прикріплювали на дерево мрій.

Протягом тижня учасники переконалися, як кольори зцілюють, змінюють настрій і внутрішній стан, заспокоюють і змушують діяти, розпалюють творчу думку, допомагають зосередитися. Ентузіазм, творчий підхід учителів початкових класів, інноваційні педагогічні технології допомогли зробити тиждень початкової школи справжнім святом як для дітей, так і для дорослих. Кожен день «Кольорового тижня» пройшов на високому емоційному підйомі та позитиві. Посмішки не сходили з обличчя дітей. Вчитися, дійсно, цікаво і весело!

  Результатом роботи став спільно створений колаж.

Наталя Саціна, Людмила Романюк

Переглядів: 403 | Додав: nataliasatsina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: