15:26 Я - атестуюсь! | |
Протягом тижня проведено 7 відкритих заходів: 6 уроків і 1 позакласний захід. В тижні брали участь 6 педагогів та бібліотекар школи: 3 педагоги вищої категорії, з них 2 старших учителя, 1 учитель першої кваліфікаційної категорії та 2 спеціаліста. Педагоги використовували активні форми роботи, нестандартні підходи до вирішення поставлених завдань, завдання творчого характеру та підвищеної складності, випереджальні завдання. Ознаками відкритих заходів були креативність, насичений емоційний фон, оптимальний набір методичних прийомів, методів взаємодії, використання елементів інноваційних технологій з метою формування таких ключових компетентностей, як вміння вчитися, спілкування державною мовою, математичної грамотності, інформаційно-цифрової, соціальної і громадянської, екологічної. На відкритих заходах педагоги реалізували елементи роботи над творчими проблемами: Кулеша П.І. «Формування ключових компетентностей учнів в процесі вивчення історії», Супрунюк Н.М. «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики», Мостенець А.В. «Різні методи та прийоми розв’язування задач з фізики», Савка Т.Л. «Здоров’я зберігаючі технології на уроках фізичної культури», Остапчук І.І. «Формування музичної культури учнів шляхом комбінування різних методик на уроках музичного мистецтва», Демчук І.О. «Формування ключових компетентностей шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках географії». Були використані: вправа «Бліц-опитування «Чи згідні ви з тим, що…», методи «Дерево цілей», «Коло ідей», «Займи позицію», випереджальні завдання (Кулеша П.І.), методи «Дискусія-проблема», «Навчаючи – учись», фізичний диктант (Мостенець А.В.), вправи «Асоціативний кущ», «Асоціативний ряд», пізнавальний екскурс, ритмічна імпровізація (Остапчук І.І.), тести «Інтелектуальна розминка», вправи «Доведіть, що..», «Мікрофон» (Супрунюк Н.М.), вправи «Це я вже знаю», «Займи позицію», прийоми «Літературні читання», «Підказка», «Конверт із сюрпризом», «Творча лабораторія», ігри «Пляшкова пошта», «Чорна скринька», «Продовж речення», кроссенс «Північна Америка» (Демчук І.О.). У нестандартній формі було проведено урок фізичної культури Савкою Т.Л. Завдяки мультимедійному супроводу школярі мали можливість ознайомитись з правилами гри та суддівськими жестами у волейболі, поглибити знання з історії волейболу. Емоційно пройшла інтелектуальна гра «Найрозумніший читач» для учнів 4-х класів. Бібліотекар школи Дахновська О.О. через конкурсну програму активізувала інтелектуальний та духовний потенціал учнів, через цікаві завдання виховувала бажання здобувати знання з інших джерел літератури. На усіх заходах використовувались інформаційно-комунікаційні технології: учні зчитували інформацію з екрану телевізора, комп’ютера, мультимедійної дошки; на початку заходів проводилось емоційно-психологічне налаштування школярів; у ході - робота над поняттями. Об’єднуючою рисою заходів була виховна мета – виховання поваги до історичної, культурної спадщини народу, любові до рідної землі Наталя Саціна, заступник директора КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" | |
|
Всього коментарів: 0 | |