Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Березень » 6 » Я - атестуюсь!
14:21
Я - атестуюсь!

«Особистість виховує особистість» - це азбука навчально-виховного процесу. Тому таку виняткову роль відіграє учитель у навчанні й вихованні дитини.

 

  На виконання річного плану школи, плану роботи методичного кабінету на 2015/2016 навчальний рік, наказу по школі від 08.02.2016 №38-од «Про проведення методичного тижня «Я – атестуюсь!» з 15 по 24 лютого 2016 року в школі був проведений тиждень на тему: «Від креативної особистості вчителя – до креативного учня». Мета тижня – вивчити спроможність педагогів креативно підходити до навчання сучасних дітей, створення умов для формування в учнів креативного мислення, здібностей, творчих компетентностей.

  Під час тижня було проведено 6 відкритих заходів: 4 уроки, 1 позакласний та 1 виховний захід. В тижні взяли участь 5 педагогів: 3 педагогів вищої категорії та які мають педагогічні звання (Леуш І.О., Саціна Н.Л., Мартинюк В.В.), 1 спеціаліст І категорії (Александрук А.П.), 1 спеціаліст ІІ категорії (Торбик С.В.).

  Учителі презентували власний стиль навчання учнів, творчо використовуючи освітні інноваційні технології. Креативний учень є дзеркальним відображенням креативного вчителя. Тому усі педагоги виступали у ролі творців уроку чи заходу та залучали до цього процесу учнів, організовували спільний пошук розв’язання завдань, встановлювали міжпредметні зв’язки, використовували мультимедійний супровід. Ознаками відкритих заходів були часта зміна видів діяльності, варіювання темпу викладання, демонстрація впевненості, заохочення учнів до активної та емоційної взаємодії, використання методів продукування ідей, робота індивідуальна, групова та в парах.

  Леуш І.О. на уроці фізики в 7-А класі показав практичне застосування хмарних сервісів під час підготовки учнів до засвоєння та закріплення матеріалу, використання дослідницьких методів та методів розвивального навчання, які спонукають учнів мислити, знаходити способи вирішення проблем, міркувати, порівнювати, доводити, обґрунтовувати власну думку.

  Саціна Н.Л. під час уроку-подорожі в 1-А класі формувала творчі компетентності учнів через активні методи навчання (ігрові та інтерактивні), ситуацію успіху, індивідуальну та фронтальну роботу, оцінювальні техніки. Хід уроку вимагав від учителя вміння вислухати всіх бажаючих, не відкидаючи жодної відповіді, створення умов для повноцінного розвитку мовлення та формування початкових уявлень про інсценування казки.

  Одним зі шляхів розв'язання проблеми підвищення пізнавальної активності та розвитку креативних здібностей у процесі набування знань є застосування в навчальному процесі творчих ігор і вправ, бо емоційне забарвлення останніх сприяє глибокому й міцному засвоєнню матеріалу, розвитку особистості кожного школяра. Такий підхід використала Александрук А.П. на уроці української мови в 2-В класі.

  Формуванню позитивного ставлення до навчання сприяє використання педагогами Мартинюк В.В. та Торбик С.В. діяльнісного методу навчання, при якому діти виступають у ролі активних шукачів інформації, дослідників, доповідачів, співрозмовників, артистів. Діти виявили максимум активного творчого пошуку. На уроці англійської мови, позакласних заходах педагогів учні були залучені до творчої інтерпретації інформації, були створювачами журналу; через пісню, поезію, власні емоції повертали глядачів в дитинство, вчили берегти родинні традиції, пам’ятати рідну домівку. Саме така робота сприяє розвитку пізнавальних інтересів, креативному збагаченню особистості.

  Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що креативність – це необхідна складова діяльності педагогів. Високий рівень педагогічної креативності, відповідний рівень знань предмету та психолого-педагогічних знань забезпечать ефективну педагогічну діяльність із розвитку потенційних творчих можливостей школярів.

  Предметний тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми.

Наталя Саціна, заступник директора

КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

 

Переглядів: 532 | Додав: Умарі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: