15:30 Формуємо інноваційну особистість | |
На виконання річного плану школи, плану методичного кабінету на 2019/2020 навчальний рік, наказу по школі від 10.02.2020 №38-од «Про проведення декади креативності вчителів суспільно-гуманітарних наук» з 19 по 28 лютого 2020 року в школі проходила декада креативності вчителів суспільно-гуманітарних наук на тему «Формуємо інноваційну особистість». Мета декади – долучитися до змін в освіті, пов`язаних із формуванням інноваційної особистості, зацікавити школярів, виробити у них позитивне ставлення до предметів суспільно-гуманітарного циклу та до навчання взагалі, продовжити роботу над розвитком ключових і предметних компетентностей, культивувати уміння учнів успішно діяти в навчальних і життєвих ситуаціях; розвивати читацькі інтереси та творчі здібності, уміння самостійно здобувати нові знання та розв’язувати проблеми; виховувати патріотизм та толерантне ставлення до представників інших національностей, стійкий інтерес до самоосвіти, самовдосконалення, постійного пошуку і бажання відкривати щось нове. Під час декади було заплановано і проведено 12 відкритих заходів. Усі члени методичного об’єднання взяли активну участь у ньому. Вчителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: дослідницькі, інтерактивні, ігрові, пошукові, інформаційно-комунікаційні та ін. Було проведено позакласні заходи, презентації, ігри, конкурси та змагання, виставки учнівських робіт, урок-захист проекту, фестиваль. А саме, вчителі-словесники Грешта І.В. та Стрилюк О.М. організували для дітей 7-их класів цікаву та пізнавальну інтелектуальну гру – змагання з української мови та літератури. Конкурси «Далі, далі…», «Словникова скринька», «Категорія», «Жартівлива торбинка», змагання капітанів та вболівальників дозволили дітям перевірити свої знання з різних галузей мови та літератури, поглибити відомості про українську культуру та традиції народу. Захист проекту «SОS! Рятуйте рідну мову!», присвячений Міжнародному дню рідної мови, який організувала Кузьмич Н.В., спонукав присутніх до роздумів про потребу збереження рідної мови, плекання її краси та самобутності. Учителі-словесники Чміль Н.В. та Репетюк О.В. провели заходи, спрямовані на популяризацію творчості таких титанів української літератури, як Тарас Шевченко та Леся Українка. Наталя Володимирівна організувала серед школярів 5-10 класів конкурс читців творів нашої геніальної землячки, а Ольга В`ячеславівна, разом із учнями 9-Б класу, презентувала позакласний захід – усний журнал «Ніжні жінки Тараса». Учителі Талашко О.А. та Руденко Л.С. спрямували зусилля дітей на пошуки цікавих фактів із зарубіжної літератури. Стінгазета «Усе починається з любові», створена Оленою Анатоліївною разом із семикласниками – яскравий приклад використання дослідницької, інформаційно-комунікаційної технології навчання, що сприяє інтелектуальному та духовному розвитку учнів. Брейнг-ринг «Шлях до зірок», проведений Людмилою Степанівною, дозволив учителю у формі гри узагальнити та закріпити знання із предмету, а також активізувати пізнавальну активність школярів. Увага дітей була зосереджена не тільки на текстуальному знанні творів, а й на ілюстративному матеріалі, який прямо чи опосередковано пов’язаний із вивченими творами. Учителі іноземних мов вдало популяризували своїми заходами здоровий спосіб життя (стінгазета, яку створили у співпраці вчитель англійської мови Шихальова С.В. та учень Білоголов Н., 7-А клас), історію і культуру Польщі (стіннівка, виготовлена дев`ятикласниками під керівництвом вчителя польської мови Комар О.С.) та традиції англомовних країн, мова яких вивчається. Так, Данилюк О.О. запропонувала своїм вихованцям цікаву «мандрівку» Великою Британією. Об’єднання 6-А класу в групи «Екскурсоводів», «Кулінарів», «Синоптиків», «Знавців моди», мультимедійні презентації, відеоролики, вікторина, кросворд – методичні знахідки та прийоми, якими вдало скористалася вчителька, щоб зацікавити школярів та поглибити їх знання. Фестиваль англомовних країн, який організувала і провела вчитель англійської мови Стрилюк С.В., - масштабний захід, під час якого учні не просто ознайомилися з культурними та політичними реаліями Великобританії, США, Канади, Нової Зеландії, державною символікою і визначними місцями, а вчилися розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки, досліджувати і аналізувати доступну інформацію, вибирати з неї найголовніше. Захід пройшов у формі змагання між різновіковими командами, учні мали можливість проявити себе, продемонструвати свої таланти та здібності перед однолітками , молодшими та старшими школярами. Долучилася до проведення декади креативності і вчитель правознавства Кулеша П.І., яка провела правознавчі змагання серед дев`ятикласників. Урок на актуальну тему «Права дитини, людини, громадянина» пройшов у дружній позитивній атмосфері, засвідчив високий рівень зацікавленості та підготовки дітей. Цікаво був проведений урок історії Вакулко В.І. Розповідаючи учням 6-Б класу про похід Македонського, вчителька використала такі види роботи, як робота в групах, «Хроніки», «Історичні задачі», вирішення проблемного питання. Проаналізувавши проведені заходи, можна зробити висновок, що вчителі-предметники суспільно-гуманітарних наук проводять цікаву позакласну роботу з предметів, впроваджують у практику роботи освітні інноваційні технології, щоб активізувати пізнавальну діяльність дітей, викликати в них стійке бажання набувати ґрунтовних знань і вміння застосовувати їх у житті; формують в учнів такі інтелектуальні вміння, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність приймати відповідальні рішення; виховують вміння співпрацювати з іншими людьми. Така робота дає можливість «виліпити» не просто учня зі знаннями, а дитину, яка є освіченою, толерантною, уміє самостійно здобувати знання і використовувати їх у повсякденному житті. Наталя Саціна, заступник директора, Наталя Кузьмич, голова ШМО вчителів суспільно-гуманітарних наук КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" | |
|
Всього коментарів: 0 | |