Вітаю Вас, Гість
Головна » 2021 » Березень » 2 » Екологічний челендж вчителів природничо-математичних наук
15:22
Екологічний челендж вчителів природничо-математичних наук

З 08 по 19 лютого 2021 року в КЗ "Луцька ЗОШ І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради" проходила декада вчителів природничо-математичних наук на  тему: «Екологічний челендж «STEM-лабораторія».                                                    

Метою декади була презентація вчителями-предметниками нових форм і методів роботи Нової української школи, впровадження елементів STEM-технологій в освітню діяльність з предметів природничо-математичного циклу, привернення уваги до вирішення екологічних проблем, формування в здобувачів освіти ключових і предметних компетентностей, як здатності застосування знань в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, виховання екологічної свідомості, відповідальності, активної громадянської позиції, залучення здобувачів загальної середньої освіти до пошуково-пізнавальної діяльності.

У декаді взяли участь 8 педагогів ШМО, з них: вищої категорії з педагогічним званням – 3, вищої категорії – 3, спеціаліст – 2.

Проведено 8 відкритих заходів: 

STEM-захід «Переробка сміття» у 8-Б класі (вч. математики Окунінець Ж.М.) Учні ознайомилися із технологіями переробки відходів, виконували практичну роботу на розв’язування компетентнісно-орієнтованих задач з теми, дослідження властивостей стрічки Мебіуса, продемонстрували виготовлену власноруч із вторинних матеріалів автоматичну систему поливу за розробками Інженерного тижня.

Круглий стіл «Екологічна ситуація в країнах світу» у 10 класі (вч. географії Боровець М.Ф.). Захід проведений у формі ділової гри. Учні у ролі членів Ради екологічної безпеки ООН чи в ролі репортерів обговорювали екологічні проблеми у світі та вплив діяльності людини на навколишнє середовище.

 Позакласний захід «Вода – цариця життя» у 6-Б класі (вч. фізики Мостенець А.В.). Учні досліджували властивості води за допомогою численних фізичних експериментів. Пригадали загадки, прислів’я про воду, правила її споживання, дали відповідь на проблемне запитання.

 Ділова гра «Мандруємо Європою – вирішуємо екологічні проблеми» у 6-А класі (вч. інформатики Снитюк В.О.). Учні, мандруючи країнами Європи, озвучували різні екологічні проблеми людства, а виконуючи практичну роботу, створили екологічний проект «Захисти рибок» у середовищі програмування Scratch.

Урок «Екологічні проблеми та їх вирішення» у 8-Б класі (вч. інформатики Гесь О.В.). Вправи на онлайн-дошці Padlet та демонстрація «Яблуко – модель Землі» підвели учнів до обговорення екологічних проблем. Діти виконали практичну роботу «Планета моєї мрії» в середовищі візуального програмування Lazarus.

 Урок «Парниковий ефект» у 8-Б класі (вч. хімії Тищенко О.В.). Учні, опрацьовуючи презентацію, переглядаючи відео, виконуючи хімічні досліди, ознайомились з явищем  парникового ефекту, обговорили причини його виникнення та наслідки його дії на зміну клімату.

Урок «Екологічні задачі» у 6-А класі (вч. математики Супрунюк Н.М.). Учні, проводячи математичні обчислення, розв’язували задачі на теми забруднення повітря, збереження лісів, розрахували скільки паперу необхідно для виготовлення підручників учнів класу, скільки деревини можна зекономити завдяки макулатурі.

Урок - усний журнал «Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену» у 9-А класі (вч. хімії Дудко Г.М.). Гортаючи сторінки журналу, учні розглянули історію виникнення поліетилену, особливості будови та властивості полімерів на прикладі поліетилену, галузі застосування полімеру та звернули увагу на екологічні проблеми пов’язані з використанням поліетилену.

Педагоги та учні засобами предметів природничо-математичного циклу висвітлювали екологічні проблеми людства, шукали шляхи їх вирішення, досліджували, аналізували, обчислювали, експериментували, конструювали, використовуючи при цьому елементи STEM-освіти, ігрових, інтерактивних, дослідницьких, особистісно-орієнтованих, інформаційно-комунікаційних технологій.

На відкритих заходах переважаючими були методи проблемного викладу матеріалу, частково пошукові, дослідницькі. Педагоги застосовували діяльнісний підхід до навчання, нестандартні прийоми, групові форми роботи, широко використовували мультимедійний контент.

Наталя Саціна, заступник директора

Жанна Окунінець, голова ШМО

вчителів природничо-математичних наук

Переглядів: 309 | Додав: nataliasatsina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: