18:03 Декада творчості "Я - атестуюсь!" | |
Мета – представлення власного педагогічного досвіду в різних формах, формування вміння коригувати професійну діяльність з урахуванням пропозицій колег та здобутків педагогічної науки та практики, поширення та презентація досвіду, аналіз роботи педагогів над індивідуальною науково-методичною проблемою. У декаді взяли участь 6 педагогів закладу; проведено 7 відкритих заходів:
Педагоги використовували таку організацію освітнього процесу, яка найповніше розкриває зміст роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою. На заходах використовувались елементи ігрових, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, здоров’язбережувальних технологій, нестандартні методи НУШ; на початку проводилось емоційно-психологічне налаштування школярів; у ході - робота над поняттями, розвитком мовлення, логічного мислення, уваги, формувалось ціннісне ставлення до здоров’я та ін. Комунікація з учнями здійснювалась на засадах партнерства. Узагальнена робота педагогів над індивідуальною науково-методичною темою буде презентована на міській виставці дидактичних і методичних матеріалів: Лавренюк Л.А. підготувала методичну розробку «Формування та реалізація ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках біології (з досвіду роботи)», Мельничук Л.В. - «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування життєвих компетентностей здобувача освіти НУШ (через призму позакласної роботи з трудового навчання)», Суничук З.В. - «Тренінг як одна з форм просвітницько-профілактичної роботи в освітьному закладі», Юган В.М. – «Вчись, досліджуй, співпрацюй – щодня до успіху крокуй!», Попсуй Т.Ф. - "Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії, творчості", Чміль Н.В. - «Формування креативно-емпатичних здібностей учнів на уроках словесності». Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що педагоги школи ефективно впроваджують ідеї досвіду, творчо працюють над індивідуальними науково-методичними проблемами. Мети декади творчості досягнуто. Наталя Саціна, заступник директора ЗЗСО №13 | |
|
Всього коментарів: 0 | |