Здоров’язбережувальна діяльність школи – це цілеспрямований вплив на благополуччя окремого учня і забезпечення здорового майбутнього суспільства в цілому.
Як школа забезпечує ефективність такої діяльності?
Дана діяльність в школі потребує створення єдиного здоров’язберігаючого простору, що забезпечує розвиток особистості з урахуванням фізіологічних та інтелектуальних особливостей, задоволення її потреб і можливостей.
- Ефективність збереження і зміцнення здоров’я дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу залежить від вмілої організації взаємодії педагогічних, медичного, соціального працівників, психолога, логопеда, а також учнів та їхніх батьків.
- Через впровадження здоров’язберігаючих технологій (наскільки повно та грамотно вони впроваджуються). Здоров'язбережувальні технології не є чимось невідомим, таємним, чудодійним. Грамотно складений розклад уроків, використання вчителями на уроках та на перервах прийомів рухової активності, нейтралізації стресів, організації гарячого харчування, зв'язок навчального матеріалу з життям, озброєння учнів валеологічними та екологічними знаннями - це повсякденна діяльність школи.
- Формування здоров’язбережувального освітнього середовища в школі буде мати динаміку завдяки спільним зусиллям усіх учасників навчально-виховного процесу, де провідна роль водночас належить учителю, який володіє високим рівнем теоретичної і практичної підготовки до застосування здоров’язбережувальних технологій, а також розроблення дидактичних умов їх ефективного впровадження.
|