Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » План роботи МК

Про підсумки роботи шкільного методичного кабінету в 2015/2016 н.р.
03.07.2016, 18:46

На базі методичного кабінету протягом 2015/2016 н.р. проведено:

  • 2 оперативно-методичні наради «Хмарні технології в навчально-виховному процесі» (15.10), «Креативний вчитель – креативний учень» (22.02);
  • 2 консиліуми з питань адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі (08.09, 13.01);
  • 6 засідань атестаційної комісії; 5 засідань методичної ради; 5 засідань творчої групи; 5 засідань Школи молодого педагога; по 5 засідань м/осередків;
  • заходи з відзначення 97-річниці з Дня народження В.О.Сухомлинського;
  • 2 семінари класоводів та класних керівників «Розвиток життєвих компетентностей учнів на основі творчого використання педагогічних ідей В.О.Сухомлинського» (28.09), «Духовно-моральне виховання учнів як невід’ємна частина національно-патріотичного виховання» (28.03) (Торбик С.В.);
  • 7 методичних тижнів (05-09.10, 19-23.10, 17-23.11, 23-27.11, 15-19.02, 22.02-02.03, 29.02-04.03);
  • 5 міських семінарів-практикумів (16.12; 24.02, 25.02, 25.03) та 1 День відкритих дверей для слухачів ВІППО (11.03);

Взято участь:

  • 2 педагоги школи Стрилюк С.В. та Данилюк О.О. взяли участь в міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» (номінація «англійська мова») та «Класний керівник року» (номінація «класний керівник 5-7 класів»).

Стрилюк С.В. визнана кращим учителем англійської мовиза номінацією «Учитель – умілий організатор учнівського колективу», Данилюк О.О. - лауреатом конкурсу.

  • у ХХІ обласній та міській виставках дидактичних і методичних досягнень «Творчі сходинки педагогів Луцька».

Для участі в виставці від школи було представлено 7 робіт в наступних номінаціях: управлінська діяльність – 1, методична робота – 1, фізико-математична освіта – 1, іноземні мови – 1, виховна робота – 1, початкова освіта – 2.

За результатами міської виставки визнано кращими 2 роботи (29% від кількості поданих робіт) від школи (роботи Саціної Н.Л.). Саціну Н.Л. нагороджено грамотою управління освіти Луцької міської ради за високий професіоналізм, інноваційну діяльність, наукові підходи, методичну значущість та неординарність викладу презентованих матеріалів.

За результатами обласної виставки нагороджено дипломом ІІ-ого ступеня педагогічних працівників школи: Саціну Н.Л., Окунінець Ж.М.

  • у заходах різних рівнів.

Реалізовано освітньо-виховний проект «Національно-патріотичний фестиваль  «Я – українець».

Створено:

  • каталог впровадження ППД в 2015/2016 н.р.

Затверджено перспективний план вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду на 2015-2020 р. Схвалено план вивчення та узагальнення досвіду на 2015/2016, 2016/2017 навчальні роки. Узагальнено досвід роботи вчителів Мартинюк В.В., Саціної Н.Л., Леуша І.О.

  • на допомогу учасникам навчально-виховного процесу пам’ятки та рекомендації: рекомендації щодо формування логіко-математичної компетентності учнів початкових класів (27.10.2015); з проблеми формування громадянської компетентності учнів на уроках (22.12.2015), «Формування духовно-патріотичної компетентності учнівської молоді» (24.12.2015), щодо формування компетентної особистості учня на основі гуманістичних цінностей (25.02.2016).
  • 7 проектів та  внесено в електронну базу методичного кабінету.
    1. Проект з української літератури «Казки» в 5-6-х класах (Гелюта К.В.).
    2. Виховний проект в 9-А класі  «Козацтва славного звитяги» (Вакулка В.І.)
    3. Проект з трудового навчання та основ здоров’я  «Харчуємось правильно» в 5 кл. (Мельничук Л.В., Дудко Г.М.)
    4. Бібліотечний урок-проект «Моя Батьківщина там, де моя бібліотека» (Дахновська О.О.)
    5. Проект з математики у 5-Б класі «Україна і математика» (Окунінець Ж.М.)
    6. Проект з фізичної культури «Формування громадянської компетентності» (Кропива Р.В.)
    7. Проект з англійської мови в 11 класі «Роль мистецтва в сучасному світі» (Стрилюк С.В.)

Всього база налічує 42 проекти.

  • сайти 5 педагогами школи: Данилюк О.О., Стрилюк С.В., Руденко Л.С., Мартинюк В.В., Торбик С.В.

Проводиться:

  • робота з питань впровадження нових державних стандартів;
  • робота над проблемою школи та над індивідуальними проблемами;
  • робота в методичних осередках;
  • робота з молодими спеціалістами;
  • діагностика;
  • робота з атестації, курсової перепідготовки.

Впровадження нових державних стандартів

Методична служба школи спрямувала свою діяльність на виконання наказу по школі від 01.09.2015 №278-од «Про затвердження заходів з впровадження Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти на 2015/2016 навчальний рік». Заходи з впровадження державних стандартів виконані успішно (проаналізовано в розділі "Державні стандарти").

Робота над проблемою школи

У 2015/2016 навчальному році колектив школи продовжив  роботу (3 рік роботи) над єдиною науково-методичною проблемою школи «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій». На початку навчального року було складено план заходів з її реалізації на поточний навчальний рік (затверджено на засіданні педагогічної ради від 31.08.2015 №8, наказ по школі від 01.09.2015 №277-од «Про організацію роботи колективу над науково-методичною проблемою школи «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій» в 2015/2016 н.р.». Робота над проблемою школи стала основним завданням усіх методичних структур школи.

У вересні створено діагностичну групу та складено план роботи; складено індивідуальні плани самоосвітньої роботи з проблеми; у жовтні визначено індивідуальні науково-методичні проблеми, виходячи зі шкільної проблеми, специфіки предмета й уподобань кожного вчителя; організовано взаємовідвідування уроків та позакласних заходів. Протягом року продовжувалася робота по створенню каталогів з проблеми школи (голови м/о, методичний кабінет).

Проведено 7 предметних тижнів з тем:

  1. тиждень наставників на тему «Формування життєвої компетентності учнів за допомогою активних та інтерактивних фрм і методів навчання» (05-09.10);
  2. тиждень успіху молодих спеціалістів на тему «Формування життєвої компетентності учнів за допомогою активних та інтерактивних форм і методів навчання» (19-23.10);
  3. тиждень вчителів початкових класів на тему «Виховання патріотизму та національної самосвідомості через інноваційні форми роботи з учнями» (09-13.11);
  4. тиждень вчителів естетично-трудового циклу, основ здоров’я, фізкультури та Захисту Вітчизни на тему «Виховання патріотизму та національної самосвідомості через інноваційні форми роботи з учнями» (23-27.11);
  5. творчий тиждень “Я атестуюсь” на тему: «Від креативної особистості вчителя – до креативного учня» (15-24.02);
  6. тиждень вчителів природничо-математичних наук на тему «Виховання громадянина-патріота через позакласну роботу» (22.02-02.03);
  7. тиждень вчителів суспільно-гуманітарних наук на тему «Виховання громадянина-патріота через позакласну роботу» (29.02-04.03).

Протягом 2015/2016 н.р. педагогічний колектив продовжував впровадження елементів інноваційних технологій навчання і виховання: здоров’язбережувальних, інтерактивних, ігрових, творчого розвитку, проектних, розвивального навчання, ситуації успіху, ІКТ, розвитку критичного мислення, створюючи для цього відповідні умови на уроках, позакласних та виховних заходах.

У нашій школі створено певну систему щодо пропаганди здорового способу життя та культури здоров’я з метою формування здоров’язберігаючих компетентностей школярів шляхом впровадження у навчально-виховний процес різноманітних підходів, методів, форм роботи, інноваційних педагогічних технологій здоров’язберігаючого напряму. Робота базується на співпраці вчителів – учнів – батьків. Реалізація відбувається через інваріантну складову робочого навчального плану, проведення Днів здоров’я, тижнів спорту і здоров’я (свята, змагання, зустріч з медичними працівниками), проведенням позакласних заходів, роботу спортивних гуртків (легка атлетика, футбол, туристичний), учнівське самоврядування, заняття на тренажерах, роботу з батьками.

Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою за всіма напрямками. На жаль, не все вдається в цьому плані. Якщо прекрасно проходять уроки основ здоров’я, заняття туристського гуртка, то навпаки – не зовсім дієве учнівське самоврядування. Більшої «сучасності» потребують уроки фізкультури.

Питання роботи колективу над проблемною темою неодноразово слухалось на засіданнях методичних об’єднань, творчої групи, методичної та педагогічної рад.

Чільне місце у підвищенні фахового рівня, майстерності вчителя займає робота над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою). Ця тема випливає з професійного інтересу вчителя та єдиної науково-методичної проблеми школи. Результати представлені були на відкритих заходах під час проведення предметних тижнів та узагальнено на підсумкових засіданнях методичних осередків.

У 2015/2016 н.р. результатом роботи педагогічного колективу над творчою проблемою стало: створення навчально-методичних видань – 6 педагогів (Саціна Н.Л., Романюк Л.В., Александрук А.П., Леуш І.О., Данилюк О.О., Торбик С.В.); створення каталогу літератури, аудіо та відеоматеріалів, рекомендацій – 22 педагоги (Романюк Л.В., Мокіч Ю.А., Ляшук М.А., Євтушенко В.І., Торбик С.В., Остапчук І.І., Кулеша П.І., Кучак Л.М., Суничук З.В., Окунінець Ж.М., Кучак Л.М., Демчук І.О., Мостенець А.В., Дудко Г.М., Новосад О.А., Волинець Я.Ю., Березнюк О.П., Стрилюк О.М., Руденко Л.С., Демчук І.О., Ляшук М.А., Мандзюк О.С.); написання рефератів – 3 педагоги (Купчик О.О., Вакулка В.І., Кулеша П.І.); створення учнівського портфоліо – 1 педагог (Юган В.М.); сценарії, розробки відкритих заходів – 11 педагогів (Руденко Л.С., Окунінець Ж.М., Чміль Н.В., Гелюта К.В., Мельничук Л.В., Мостенець А.В., Вакулка В.І., Медведюк О.А., Савка Т.Л. та Рущак В.М., Супрунюк Н.М.); випуск стінгазети, захист проектів – 7 педагогів (Новосад О.А., Данилюк О.О., Мельничук Л.В., Дудко Г.М., Кропива Р.В., Гелюта К.В., Стрилюк С.В.).

План роботи над проблемою школи виконано успішно.

Робота в методичних осередках проаналізована в розділі "Методичні структури"

Робота з молодими спеціалістами

Наша школа щорічно поповнюється молодими спеціалістами. Тому одним з пріоритетних напрямів методичної роботи з педагогічними кадрами є становлення молодого вчителя. Завдяки продуманій, цілеспрямованій діяльності методичного кабінету склалася оптимальна ефективна система роботи з молодими вчителями, яка має глибокий зміст, творчий характер, сприяє професійному становленню початківців і закріпленню їх у школі.

При організації роботи з молодими вчителями враховуємо принципові вимоги: правильне визначення змісту роботи, перспективи зростання майстерності педагога, врахування його позитивних і негативних якостей, що забезпечує підвищення результативності занять.

Методична служба спланувала наставницьку роботу та роботу з молодими педагогами. Протягом семестру діяла Школа молодого педагога, на якій розглядали питання організації навчально-виховного процесу, як зробити урок ефективним, організувати роботу над індивідуальною науково-методичною темою.

Діагностика

Згідно плану діагностики проведено:

№ з/п

Зміст діагностики

Об’єкт контролю

Термін

виконання

Відповідальна особа

  1.  

Діагностика утруднень молодих спеціалістів

Молоді спеціалісти

Вересень 2015

Саціна Н.Л.

  1.  

Діагностика рівня емоційного вигорання у симптоматиці професійної дезадаптації (Бойко)

Вчителі

Жовтень 2015

Пилипчук О.В.

  1.  

Діагностика особистісної гнучкості / ригідності як прояву професійної дезадаптації (Бойко)

Вчителі

Березень 2016

Пилипчук О.В.

  1.  

Анкетування «Школа очима учнів»

Учні

Квітень 2016

Горніч Л.І.

  1.  

Дослідження рівнів навченості учнів школи

Учні

Травень, червень

Саціна Н.Л.,

голови м/о

Результати діагностик обговорено на засіданнях м/о, методичній раді, творчій групі, вироблено рекомендації.

Атестація, курсова перепідготовка

Адміністрація школи створює сприятливі умови для проведення атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу. Значну увагу приділено психологічному мікроклімату в колективі, створенню позитивного настрою педагогів, радості від результатів своєї праці.

В 2015/2016 навчальному році проатестовано 5 членів колективу: Леуш І.О., Саціна Н.Л., Торбик С.В., Александрук А.П., Мартинюк В.В.

Даних працівників ознайомлено з Типовим положенням про атестацію, графіком та планом проведення атестації. В методичному кабінеті оформлено куточок атестації. Протягом навчального року проведено 6 засідань атестаційної комісії. Оформлено протоколи.

Результати атестації засвідчили про зростання кваліфікаційного рівня педагогів: 3 педагогів проатестовано на відповідність раніше присвоєній вищій категорії, 1 педагогу присвоєно першу категорію. 1 педагог відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії». 2 педагоги відповідають раніше присвоєним педагогічним званням. 1 педагогу присвоєно педагогічне звання «учитель-методист».

З метою забезпечення права педагогічних працівників на підвищення кваліфікації в школі складено план курсової перепідготовки вчителів. У 2015/2016 н.р. пройшли курсову перепідготовку 10 педагогів на базі ВІППО. Директор школи - курси ДВНЗ «Університет менеджменту освіти при національній академії педагогічних наук» на базі ЗОШ №3. 1 педагог школи отримав свідоцтво про завершення міської Школи резерву керівних кадрів.

Категорія: План роботи МК | Додав: Умарі
Переглядів: 622 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: