У 2014/2015 навчальному році педколектив школи працюватиме над єдиною науково-методичною проблемою школи: “Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій” (другий рік роботи). Реалізація даної проблеми вирішуватиметься через наступні завдання:
- Створити оптимальні умови для формування усіх груп компетентностей учнів на уроках та в позаурочній діяльності.
- Виявити шляхи та забезпечити формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій, сприяти позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності як основи формування життєвих компетентностей.
- Діагностика рівнів компетентностей вчителя, учня, взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу. Аналіз та рекомендації.
- Забезпечити більш глибоке усвідомлення педагогами ідей компетентнісного підходу та реалізувати компетентнісно орієнтований підхід в навчально-виховному процесі.
- Забезпечити методичний супровід педагогів з проблеми школи, створити умови для удосконалення їх творчого потенціалу.
- Здійснювати психолого-педагогічний супровід розвитку учня у системі компетентнісного підходу до навчання.
- Підвищити якість навчально-виховного процесу шляхом активного використання інноваційних методик.
- Урізноманітнити роботу з обдарованими учнями. Максимальний розвиток продуктивної творчої діяльності учнів.
- Розробити пам’ятки, рекомендації щодо використання засобів інноваційних технологій у формуванні компетентної особистості.
- Створити бази даних впровадження інноваційних технологій у формуванні компетентного учня.
- Розробити критерії оцінювання ефективності роботи над науково-методичною проблемою.
- Вироблення методичних рекомендацій за результатами роботи над проблемою школи. Обмін досвідом, впровадження конструктивного досвіду, інтеграція знань в практику роботи вчителів школи.
Визначено основні цілі та пріоритетні завдання, що будуть реалізовуватись у 2014/2015 навчальному році:
- підвищення якісного рівня освітніх послуг в закладі;
- забезпечення соціально-психологічного супроводу усіх учасників навчально-виховного процесу,
- забезпечення належного систематичного психолого-педагогічного, науково-методичного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу з дітьми вразливих категорій,
- впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес школи;
- створення умов для безпечного навчання, виховання та праці всіх учасників освітнього процесу,
- вирішення проблемних питань, пов’язаних з приміщенням харчоблоку;
- поповнення матеріально-технічної бази школи;
- удосконалення системи морального та матеріального стимулювання учнів і педагогів за високі досягнення,
- налагодження зв’язків для міжнародної співпраці між педагогічними та учнівськими колективами школи і зарубіжжя,
- удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників,
- виховання у школярів відповідального ставлення до власного здоров'я і здоров'я оточуючих як до найвищої індивідуальної та суспільної цінності;
- впровадження енергозберігаючих технологій.
/plan_roboti_kabinetu_na_2014-2015_n.r..docx
|