Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » НУШ

Нова українська школа - школа радості
28.03.2019, 15:12

 

 

 

2018/2019 навчальний рік – це рік Нової української школи. Адже першокласників навчають за новим Державним стандартом початкової освіти, складеним згідно з Концепцією Нової української школи та нового Закону України; і навчають їх педагоги, які пройшли відповідну практичну підготовку: онлайн-курс для вчителів початкової школи, розроблений студією онлайн-освіти ЕdEra та громадською спілкою «Освіторія», та навчання на очних сесіях за програмою підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, про що свідчить сертифікати.

Усім першокласникам і вчителям випала честь вчитися по-новому в школі НУШ - школі радості, школі, до якої приємно ходити учням і вчителям.

Учитель НУШ – це провідник змін. Підвищуючи кваліфікацію, педагоги опрацювали модулі з питань створення ефективного і безпечного освітнього середовища, тематичного та діяльнісного підходів інтеграції, особливостей викладання навчальних предметів інтегрованих курсів, роботи з LEGO, особливостей оцінювання навчальних досягнень учнів, педагогіки партнерства, основ інклюзивної освіти та теми «Модельні навчальні програми. Календарне планування», «Множинний інтелект», «Лепбук. Інтеграція навичок. «Щоденні 5», «Щоденні 3».

Насамперед, за державні та кошти місцевого бюджету, з допомогою батьків у класах НУШ було створено комфортне освітнє середовище для здобувачів освіти – створені навчальні центри і, по можливості, наповнені. Учні забезпечені новими партами, новим обладнанням і дидактичними матеріалами.

Завдячуючи управлінню освіти Луцької міської ради, було придбано засоби навчання:

  • мовного складника: друковані засоби навчання з української мови й іноземної мови (комплекти букв, таблиць, магнітні набори букв і розділових знаків, наочнодидактичні матеріали);
  • логіко-математичного складника: магнітні демонстраційні набори цифр і знаків, лічильний матеріал (рахункові палички Кюїзенера, логічні блоки Дьєнеша, набори моделей геометричних тіл та фігур, танкграми, набори мірного посуду, терези з набором важків, набори грошових знаків, демонстраційні комплекти вимірювальних приладів, демонстраційні моделі механічного годинника, магнітні конструктори на 118 деталей);
  • природничо-наукового складника: лупи, мікроскопи;
  • художньо-мистецького складника: набори музичних інструментів.

З метою організації навчального середовища забезпечено класи килимками-конструкторами з пазлів, наборами «Lego play box», «Шість цеглинок лего» та технічним обладнанням: ноутбуками (2), принтером (1) та ламінатором (1).

Для забезпечення дослідницької діяльності дітей, формування самостійності, організації роботи дітей у парах, у малих групах, а також індивідуально створено навчальні центри і осередки: творчої діяльності, відпочинку і тиші, ігрової діяльності, юного читача, досліджень і спостережень, тематичний, вчителя.

Впроваджуючи нову освітню реформу, адаптуючись до нових соціальних ролей і середовища, педагоги закладу шукають оптимальні форми та способи ефективного навчання.

Однією із успішних практик, яка застосовується в НУШ, є ранкова зустріч, під час якої розвиваються навички спілкування, розширюється словниковий запас, розвивається вміння відповідати на запитання, уміння використовувати нову інформацію, створюється у класі позитивний настрій, який заохочує дітей до позитивної поведінки. У кожному класі є 9 способів вітання з вчителем.

Уся робота педагогів спрямована на розвиток особистостей школярів, формування в них життєвих навичок ХХІ ст.: уміння вирішувати складні завдання та приймати рішення, розвиток критичного мислення, креативності, навичок взаємодії і координації, емоційного інтелекту, когнітивної гнучкості.

Педагоги впроваджують різні ігрові та інтерактивні методи, роботу в парах та групах, руханки, велику увагу приділяють практичним завданням. Особливо маленьким школярам подобаються ранкові зустрічі, які налаштовують на позитив та об’єднують їх, навчання за допомогою конструкторів LEGO, інсценізація творів, створення лепбуків. На видному місці розташоване коло вибору для вирішення проблем.

Ігри, практичні заняття, спілкування з однолітками забезпечують розвиток емоційного інтелекту, життєвих компетентностей. Організовуючи дозвілля учнів, педагоги проводять екологічні акції, прогулянки, ігри на свіжому повітрі, веселі перерви; пам’ятають про індивідуальний простір дитини. Так педагоги посилюють інтерес учнів до навчання.

Особливу увагу звертають педагоги на педагогіку партнерства, адже НУШ вимагає тісної співпраці і нерозривного трикутника: дитина-батьки-школа. Про все, що відбувається в класі, інформують батьків, проводять батьківські збори та індивідуальні бесіди. Щотижня надсилають батькам фотозвіти.

    «Українська школа буде успішною, якщо до неї прийде успішний вчитель» (Лілія Гриневич). Педагоги намагаються бути такими успішними вчителями, працювати так, щоб кожному учневі було приємно вчитися, здобувати знання і життєво необхідні навички.

Наталя Саціна, заступник директора

КЗ "Луцька ЗОШ -ІІІ ст. №13 Луцької міської ради"

 

Категорія: НУШ | Додав: Умарі
Переглядів: 703 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: