Головна » Файли » Методичні структури |
03.07.2016, 18:28 | |
Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність шкільних м/о (ШМО) було сплановано на основі Річного плану роботи школи. Було проведено по 5 засідань, робота будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання, так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року всіма ШМО було проведено предметні тижні, матеріали яких оформлено у звіти. Протягом року проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо. З метою загальної теоретичної підготовки педагогічного колективу до впровадження в практику методичної теми впродовж року були проведені круглі столи з питань обґрунтування вибору проблеми, визначення її місця у системі важливих ідей і закономірностей методики викладання предметів. Кожен керівник методичного підрозділу, ретельно проаналізувавши діяльність м/о, перспективно визначив пріоритети в методичній роботі на наступний навчальний рік, зокрема посилена увага роботі з обдарованими учнями, поширення передового педагогічного досвіду через публікації в фаховій виданнях. В рамках роботи м/о та роботи над проблемою школи проведено: поч. кл. - 20 відкритих уроків, 1 захист проекту, 19 виховних заходів і 1 майстер-клас; кл. керівники – 4 відкриті виховні години, 3 презентації проектів, 2 позакласні заходи, 1 майстер-клас; природничо-математичні науки – 13 відкритих уроків та 7 відкритих позакласних заходів; суспільно-гуманітарні науки – 15 відкритих уроків, 2 захисти проектів, 12 позакласних заходів, 2 майстер-класи; естетично-трудовий цикл, фізкультура, Захист Вітчизни, основи здоров’я – 11 відкритих уроків, 7 позакласних заходів, презентовано 2 проекти, 1 майстер-клас. Всього проведено 123 заходів: 59 відкритих уроків, 28 позакласних заходів, 23 виховних години, 8 проектів, 5 майстер-класів. Зареєстровано в журналі 121 захід. З них – 76 з використанням мультимедійного супроводу. Належна увага приділялася самоосвіті педагогів. На засіданнях м/о постійно ознайомлювали педагогів з новинками психолого-педагогічної преси, пропонували для аналізу певні статті, що стосуються методики викладання предметів, впровадження освітніх технологій в практику. Вчителі школи ведуть зошити самоосвіти, де занотовують цінні зерна передового педагогічного досвіду. На початку навчального року з метою вдосконалення педагогічної майстерності кожен педагог школи вибрав адресу передового педагогічного досвіду та розробив програму творчого самовдосконалення. Аналіз роботи методичних осередків в 2015/2016 н.р. показав, що значна увага під час проведення уроків і позакласних заходів приділялась створенню оптимальних умов для формування компетентностей учнів, розвитку творчої особистості, підвищенню ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження нових форм роботи. Акцент робився на формуванні громадянських компетентностей, національно-патріотичному вихованні учнів. В 2016/2017 навчальному році м/о продовжать працювати над проблемою: «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій». Аналіз роботи м/о додатках /2015-2016/dodatki_m-o.docx | |
Переглядів: 975 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |